شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در جلسه کمیته راهبری اجرای مدیریت استراتژیک برق منطقه‌ای آذربایجان صورت گرفت:

بررسی استراتژی‌های ۲۰ گانه شرکت توانیر و اولویت‌بندی استراتژی‌های برق آذربایجان

دومین جلسه «کمیته راهبری اجرای مدیریت استراتژیک» شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، با حضور مدیر عامل این شرکت و با هدف بررسی استراتژی‌های ۲۰گانه توانیر و تعیین و اولویت‌بندی استراتژی‌های شرکت برای چهار سال آینده برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آقای حسین یوسفی مدیر دفتر استراتژیک و بهره‌وری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، استراتژی‌های ۲۰گانه شرکت توانیر را برای حاضرین تشریح نموده و سپس با اشاره به اهمیت استراتژی های فوق در تدوین برنامه های عملیاتی به اتفاق نظر مدیران ارشد در خصوص نقشه راه تدوین شده و بومی سازی استراتژی های مذکور متناسب با ماموریت شرکت تاکید نمودند.

در ادامه این جلسه، دکتر میلانی مدیر عامل شرکت، در خصوص اهمیت برنامه‌های استراتژیک شرکت توانیر و اولویت‌های استراتژیک برق منطقه ای آذربایجان مواردی را متذکر و رهنمودهایی را ارائه نموده و پس از استماع نظرات معاونین و مدیران شرکت، استراتژیهای مذکور بازنگری گردید.

در ادامه جلسه نیز مقرر شد، برنامه‌های عملیاتی ۴ ساله (تا سال ۱۴۰۰)ضمن هدفگذاری توسط واحدهای شرکت استخراج و متناسب با استراتژی‌های مذکور تدوین و جهت تصویب به کمیته استراتژیک ارسال گردد.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/10/18   تعداد بازدید 564     https://azrec.co.ir/blog/u/20556  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض