شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

  آغاز عملیات اجرایی پست 230 کیلوولت مشگین شهر

آئین احداث پست ۲۳۰.۶۳.۲۰ کیلوولت مشگین شهر از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در محل شهرک صنعتی شماره ۲ این شهرستان برگزار شد.

در مراسم کلنگ زنی این پروژه که روز پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه با حضور دکتر ندایی معاون- سیاسی امنیتی استاندار اردبیل، مهندس طرزطلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروگاههای حرارتی کشور، دکتر ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و صنعت برق ترتیب یافت، دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اهداف و مشخصات پروژه را برای حاضرین تشریح کرد.

وی تامین بار متقاضیان نیروی برق به ویژه متقاضیان صنعتی، کشاورزی و خانگی، بهبود کیفیت برق رسانی، کاهش افت ولتاژ و کاهش خاموشی در منطقه را از جدیدترین اهداف این پروژه ذکر کرد.

در این مراسم همچنین معاون سیاسی- امنیتی استاندار اردبیل نیز احداث این پروژه را با توجه به اهمیت و موقعیت آن برای توسعه زیرساختی استان بسیار مهم قلمداد کرد.

دکتر ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز رضایت از برق منطقه ای آذربایجان، این پروژه را برای ارتقاء جایگاه صنعتی و گردشگری منطقه و به ویژه شهرستان مشگین شهر مهم ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارات لازم، پست 230 کیلوولت مذکور به صورت فازبندی به موقع مورد بهره برداری قرار گیرد. 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/01/22   تعداد بازدید 789     https://azrec.co.ir/blog/u/20527  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض