شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولین جلسه شورای پایائی منطقه‌ای شبکه‌ برق آذربایجان در سال ۹۸

اولین جلسه شورای پایائی منطقه‌ای شبکه برق آذربایجان در سال ۹۸ به ریاست دکتر روشن میلانی مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان و با حضور مهندس عفت نژادنماینده دفترکل راهبری و نظارت برانتقال و توزیع برق وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه‌ برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان شرکت‌های تولید نیروی برق منطقه‌ و تنی چند از مدیران و کارشناسان ذیربط نیز حضور داشتند، ابتدا گزارش وضعیت تولید و مصرف برق در منطقه و طرح‌های توسعه‌ای در سال ۹۸ توسط مهندس خاندار معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ارائه شد.

سپس گزارش میزان آمادگی نیروگاه‌های منطقه‌ برای تولید در تابستان ۹۸ واورهال‌های انجام یافته در واحد‌های مختلف نیروگاهی توسط نمایندگان شرکت‌های مدیریت تولید منطقه ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه ، مدیران عامل هر یک از شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه‌ پیرامون آخرین اقدامات اصلاحی، وضعیت موجود و نقاط آسیب‌پذیر شناسایی شده شبکه‌های توزیع مواردی را بیان داشتند و در انتها بر چگونگی و همچنین و اجرای دقیق پایش شبکه‌های انتقال، فوق توزیع و توزیع نیروی برق منطقه تاکید گردید.

در پایان این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه و ارائه راهکار‌های لازم، نماینده شورای پایایی کشور گزارش جامعی از پایایی شبکه برق کشور بیان داشت.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/01/25   تعداد بازدید 768     https://azrec.co.ir/blog/u/20525  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض