شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل برق آذربایجان در اولین جلسه شورای معاونین این شرکت در سال ۹۸:

تعامل خوب بین معاونت‌ها در اصلاح امور و تعالی شرکت بسیار کارساز است

اولین جلسه شورای معاونین شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در سال جدید با حضور دکتر میلانی مدیرعامل، معاونین، مشاورین و مدیران حوزه‌های مختلف این شرکت برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا هر یک از معاونین، گزارش جامعی از عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ را در حوزه‌های متبوع خود بیان داشتند.

مهندس رستمی معاون منابع انسانی شرکت به تنوع قراردادهای همکاری نیروهای شاغل شرکت اشاره و بر لزوم بهره‌گیری هر چه بهتر از منابع و نیروهای انسانی موجود در شرکت و بویژه بر اتخاذ تدابیری در جهت استفاده از نخبگان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها برای رفع نیاز منابع انسانی شرکت تاکید کرد.

وی در ادامه، پیرامون موضوعات مرتبط با امورهای بیمه و رفاهی کارکنان و ایجاد تسهیلات برای مواقع بازنشستگی به جهت تهاتر وام‌های مشمولین بازنشستگی تامین اجتماعی مواردی را بیان کرد.

مهندس اسدزاده سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال گذشته پرداخت.

گزارش شاخص‌های عملکرد، گزارش شاخص تلفات انرژی، میزان انرژی تحویلی به شبکه توزیع، میزان صادرات و واردات انرژی برق از طریق شرکت‌های همجوار و بویژه کشورهای همسایه و نیز گزارش‌ کارهای مختلف انجام شده در امورهای انتقال در سطح سه استان تحت پوشش آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، دفتر بازار برق و امور دیسپاچینگ و... از جمله مواردی بود که سرپرست معاونت بهره‌برداری نسبت به ارائه گزارش از آنها پرداخت.

وی همچنین برنامه‌های این معاونت در زمینه کاهش خاموشی‌ها، کاهش میزان تلفات انرژی، مصارف داخلی پست‌ها، استقرار نرم‌افزار بازار برق، نظارت موثر بر بهره‌برداری شبکه و انجام مستمر کارهای بهینه‌سازی و ... برای سال ۹۸ را تشریح نمود.

مهندس غلامحسین خاندار معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت نیز به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش ظرفیت پست ‌های انتقال و فوق توزیع در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در سال ۹۸ حدود ۷/۲۴ درصد برظرفیت پست‌های انتقال و حدود ۱۲ درصد برظرفیت پست‌های فوق توزیع و حدود۱۳ درصدبه ظرفیت نیروگاهی در منطقه افزوده خواهد شد و طول خطوط فوق توزیع نیز بالغ بر ۵۷ کیلومتر افزایش می‌یابد.

وی در ادامه، گزارشات و برنامه‌های واحد‌های مختلف این معاونت‌ از جمله در بخش‌های بودجه، فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات، تولید پراکنده، خدمات مشترکین، وصول درآمد، مدیریت مصرف و تحقیقات و استانداردها را به تفصیل تشریح نمود.

آقای خسروشاهی معاون مالی و پیشتیبانی شرکت از دیگر معاونانی بود که در این جلسه به ارائه گزارش پرداخت.

وی ابتدا ضمن بیان گزارشی از سیستم‌ مالی و پشتیبانی شرکت، مسائل و چالش‌های مرتبط با دفاتر مختلف معاونت و بویژه طرح‌های بهینه‌سازی ساختمان مجتمع انبارهای شرکت، به برنامه‌های سال ۹۸ در حوزه‌های مختلف نیز اشاره کرد.

نحوه پرداخت‌های سال ۹۸، ارتقاء سیستم‌ مالی ، امور مربوط به قرارداد‌ها، تعیین مدل ‌بهای تمام شده، نحوه تخصیص و پرداخت به معاملات شرکت، ثبت و نگهداری اسناد و .. از جمله برنامه‌های این معاونت در سال ۹۸ خواهد بود.

مهندس زاده مهدی معاون طرح و توسعه شرکت نیز گزارشی از اقدامات این معاونت در سال ۹۷ و برنامه‌های سال جدید در حوزه ‌های مختلف را بیان داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ پروژه فعال در حال اجرا در سطح استان‌های تحت پوشش وجود دارد، به مشکلات فنی و اجرایی برخی از این پروژ‌ه‌ها و چالش‌های مرتبط با اخذ اعتبارات لازم را تشریح نمود.

آقای قربان‌پور معاون هماهنگی شرکت نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این معاونت، برخی مواردی که منجربه بهبود شرایط در برنامه‌های شرکت می‌شود را تشریح کرد.

در ادامه مهندس مسلمی مدیر روابط عمومی شرکت، گزارش برنامه های انجام یافته در طول سال ۹۷ بخصوص عملکرد فعالیتهای چهل سالگی انقلاب اسلامی و برنامه های پیشنهادی در سال ۹۸ را ارائه نمود.

دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان پس از استماع گزارش معاونین و پس از بحث و تبادل نظر مدیران و مجریان حاضر در جلسه، طی سخنانی، اهداف کمی و کیفی فعالیت‌های اداری، فنی و عملیاتی شرکت در سال ۹۸ را با رویکردی از نامگذاری سال به عنوان «رونق تولید» بیان داشته و بر لزوم اصلاح روند کاری شرکت در برخی نقاط و موضوعات چالشی تاکید کرد.

دکترمیلانی همکاری‌های تنگاتنگ بین معاونت‌های مختلف شرکت را در اصلاح بیش از پیش امور و تعالی شرکت بسیار موثر و ضروری دانسته و گفت: در چنین شرایطی تنگناهای موجود، مرتفع شده و راه حل‌‌های لازم حاصل می‌گردد.

مدیرعامل برق آذربایجان در عین‌ حال اعلام کرد که واحدهای شرکت طی برنامه منظمی ضمن نشستهای مشترک در جهت پیشبرد کارها و پروژه‌های شرکت تمام امکانات خود را بکار گیرند.

در پایان احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل شرکت به مهندس اسدزاده به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری و مهندس شکری به عنوان مشاور مدیرعامل ارائه شد.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/01/26   تعداد بازدید 868     https://azrec.co.ir/blog/u/20524  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض