شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 گزارشی از مراسم تودیع و معارفه نمایندگی هسته گزینش توانیردر شرکت

برق منطقه ای آذربایجان

دکتر میلانی مدیر عامل برق آذربایجان:

فعالیت در حوزه هسته گزینش به مثابه و مصداق شغل شریف قضاوت است.

مراسم تودیع و معارفه نماینده هسته گزینش شرکت توانیر در برق منطقه ای آذربایجان با حضور آقای وهابی سرپرست هسته گزینش شرکت توانیر و هیات همراه برگزار شد .

در این مراسم ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات ۳۰ ساله آقای حسن فرشباف احمدی پور در مسئولیت نمایندگی هسته گزینش توانیر در برق آذربایجان ، آقای مهندس محمدرضا رستمی نوشهر به عنوان سرپرست نمایندگی هسته گزینش توانیر در شرکت برق منطقه ای آذربایجان معرفی شد.

در این مراسم که روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در محل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت ، ابتدا دکتر میلانی مدیر عامل این شرکت با اشاره به اهمیت فعالیت هسته گزینش در شکل گیری منابع انسانی یک سازمان ، فعالیت در این حوزه را به مثابه و مصداق شغل شریف قضاوت و بر مبنای عدل و انصاف قلمداد کرد.

در این مراسم همچنین آقای وهابی سرپرست هسته گزینش شرکت توانیر نیز طی سخنانی با اشاره به برخی ابعاد و ویژگیهای اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) پیرامون کمک به محرومان و عدالت محوری ، اظهار داشت: کسی که می خواهد عاقبت به خیر شود هیچ چیز جز خدمت به مردم نمی تواند او را در این مسیر به سرانجامی شایسته برساند.

وی از خدمات صادقانه و بسیار شایسته آقای فرشباف در مسئولیت نمایندگی هسته گزینش توانیر در برق آذربایجان به نیکی یاد کرد که علاوه بر مسئولیت اداری و رسمی خود ، این مسئولیت خطیر را به نحو مطلوب انجام داد.

در این مراسم همچنین آقایان حجت الاسلام و المسلمین ساسانی امام جماعت شرکت، کرامتی سرپرست قبلی هسته گزینش توانیر، فرشباف احمدی پور و رستمی نوشهر به ایراد سخنرانی پرداختند .

در پایان این مراسم که علاوه بر اعضای هسته گزینش توانیر تنی چنداز معاونین و مدیران برق آذربایجان و شرکتهای توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز و اعضای هسته گزینش برق آذربایجان نیزحضور داشتند لوح تقدیری از سوی آقای سید فخرالدین پیشوایی نماینده وزیر و دبیر هیات مرکز گزینش وزارت نیرو و آقای دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای به آقای فرشباف احمدی پور اهداء و حکم انتصاب آقای رستمی نوشهر به عنوان سرپرستی نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در برق منطقه ای آذربایجان اعطاء گردید. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/02/08   تعداد بازدید 1078     https://azrec.co.ir/blog/u/20521  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض