شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مراسم تجلیل از آزادگان، بازنشستگان و کارگران نمونه

در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

روز «صنعت برق» و روز «کاروکارگر» طی مراسمی در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با تجلیل از جانبازان، کارگران نمونه و بازنشستگان این شرکت گرامی داشته شد.

در این مراسم ابتدا دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روزکارگر و روز صنعت برق با یادآوری دوران خاطراتی از شکل گیری انقلاب اسلامی و عشق ورزی به انقلاب و دوران دفاع مقدس و کارهای صورت گرفته در این دوران و یادآوری رشادتها و مجاهدت های شهداء، جانبازان و آزادگان، خطاب به بازنشستگان و خادمان صدیق سنگر خدمت رسانی در صنعت برق گفت: تلاش کردیم در کار و سنگر خدمت گزاری دوران سازندگی نیز با تمام کوشش انجام وظیفه نمائیم. وی گفت: به یاد می‌آوریم که در کدامین لحظه‌های خاص چه خدمت یا کارهایی را برای مردم انجام داده‌ایم. با چه سرعتی با چه نوع اقدامی مشکلات شبکه برق را رفع نموده‌ایم که نتیجه و انتهای آن، خدمت به مردم و روشنایی بوده و عزت این کشور است و قطعاً در چنین شرایطی، دل ما تسکین می‌یابد، احساس آرامش می‌افتد و احساس غرور می‌کنیم که در خدمت به مردم، نقش موثری داشته‌ایم و در کدام خاطرات و اتفاقات موثر بوده‌ایم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین ساسانی دبیر امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی و امام جماعت شرکت، طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از۳۰ سال تلاش و کوشش بازنشستگان شرکت قدردانی کرده و اظهار داشت: اکنون که پس از ۳۰ سال خدمت به مرحله بازنشستگی رسیده‌اید و از خدمات شایسته شما قدردانی می‌شود، نشانگر این موضوع مهم است که شما با خدمت بی‌شائبه به این افتخار رسیده‌اید و اینگونه‌ مورد تجلیل سازمان و همکارانتان قرار می‌گیرید.

در ادامه این مراسم، مهندس محمدرضا رستمی معاون منابع انسانی شرکت اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان امروز چند مناسبت ویژه و ارزشمند از جمله روز آزادگان، روزجانباز، روز کار وکارگر و روز صنعت برق را جشن می‌گیرد.

معاون منابع انسانی برق آذربایجان در ادامه، گزارشی از بازنشستگی، کارگری و نیز امور ایثارگری شرکت و اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی در ارتباط را ارائه داد.

در پایان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی ازسوی مدیرعامل وسایر مسئولین شرکت، از آزادگان سرافراز، بازنشستگان عزیزوکارگران نمونه سال ۹۷ تجلیل به عمل آمد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/02/12   تعداد بازدید 1184     https://azrec.co.ir/blog/u/20517  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض