شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق منطقه انجام می‌شود:

پست سیار ۱۳۲ کیلوولت مراغه ۲ تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه ساخت و نصب پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مراغه ۲ تا پایان خردادماه سال جاری راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مهندس مقصود زاده مهدی معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ضمن اعلام این خبر گفت: پس از ابلاغ معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت، مبنی بر مکانیابی پست سیار مراغه ۲، محل احداث پست مذکور در شهرک ولیعصر مراغه و در کنار خط دو مداره نیروگاه سهند در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰۰ مترمربع انتخاب شد.

وی با اشاره به سیاست‌های شرکت، مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در تأمین تجهیزات پست‌ها و به ویژه پست‌های سیار اظهار داشت که تأمین پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مذکور از طریق مونتاژ در محل انبار روباز شرکت و نیز یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۳۲.۲۰ کیلوولت، ۳۰ مگاولت آمپری موجود در تعمیرگاه ترانس این شرکت، پس از بازسازی و مونتاژ کامل، در فروردین‌ماه سال جاری به محل پست مراغه ۲ حمل گردیده و هم‌اکنون در مرحله نصب و راه‌اندازی می‌باشد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با اشاره به اینکه پروژه پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مراغه ۲ تا آغاز پیک بار سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، هزینه تمام شده این پروژه را حدود ۶۵ میلیارد ریال اعلام نمود.

مهندس زاده مهدی در پایان گزارش خود، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستان مراغه، کاهش افت ولتاژ در منطقه و پاسخگویی به نیاز مشترکین با توجه به رشد سریع بار مصرفی انرژی برق در منطقه را از مهم‌ترین اهداف احداث این پست قلمداد نمود.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/02/14   تعداد بازدید 1150     https://azrec.co.ir/blog/u/20516  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض