شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در سال ۹۸، با هدف برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی این شرکت در طول سال برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین ساسانی مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان و امام جماعت شرکت، با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم، به بیان فضائل ماه مبارک رمضان پرداخته و روزه‌داری را که توأم با اخلاص و چشم‌پوشی و خودداری دقیق از انجام اعمال نهی شده باشد را به عنوان تزکیه نفس بیان نموده و این مسأله را عاملی برای قرار گرفتن انسان در مسیر جهاد نفس و جهاد فی سبیل الله برشمرد.

در ادامه این جلسه، ضمن بررسی اقدامات فرهنگی انجام یافته در سال گذشته، پیرامون فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای سال ۹۸ در بخش‌های دینی و فرهنگی براساس برنامه‌های ابلاغی وزارت نیز تصمیم‌گیری شد.

برگزاری کلاس‌های قرآنی برای همکاران با حضور اساتید معرفی شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان، برپایی کلاس‌های آموزشی مباحث الگوهای رفتاری و سازمانی برای کارکنان شرکت براساس برنامه‌های فرهنگی و دینی سال ۹۸ وزارت نیرو از طریق برگزاری دوره آموزش مجازی از جمله بحث‌های مطروحه در این جلسۀ شورای فرهنگی شرکت بود.

در ادامه این جلسه، همچنین بر ضرورت رعایت چارچوب‌ها و الگوهای حجاب و عفاف از سوی کلیه کارکنان شرکت، بر اساس منشور حقوق شهروندی قوانین موجود در این خصوص تاکید شد.

بحث پیرامون برگزاری اردوی فرهنگی دانش‌آموزان ممتاز (فرزندان همکاران)، چگونگی تجلیل از فعالان نماز و نیز برای تسهیلات زیارتی توسط همکاران شرکت‌های پیمانکاری برای پرسنل شاغل آن شرکت از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه شورای فرهنگی شرکت بود.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/02/30   تعداد بازدید 660     https://azrec.co.ir/blog/u/20513  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض