شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مسابقات فوتسال شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان (جام رمضان)
با قهرمانی تیم «معاونت بهره‌برداری الف» خاتمه یافت

مسابقات فوتسال واحدهای مختلف شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان گرامیداشت ماه مبارک رمضان (جام رمضان) با قهرمانی تیم معاونت بهره‌برداری الف به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۰ تیم ترتیب یافت، جمعاً ۲۰ بازی در ۱۰ روز (بعد از افطار) برگزار شد که نهایتاً ۴ تیم حراست، شورای اسلامی کار، خدمات و بهره‌برداری الف به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله نیمه نهایی نیز که به صورت ضربدری برگزار شد، تیم‌های بازنده، بازی رده‌بندی را انجام دادند که در نهایت تیم حراست با نتیجه ۶ بر ۵ تیم شورای اسلامی کار را شکست داد و سوم شد.

در بازی فینال نیز که روز جمعه ۱۰ خردادماه و با حضور دکتر میلانی مدیرعامل، تنی چند از معاونین و مدیران شرکت و جمع کثیری از همکاران برگزار شد، دو تیم خدمات و بهره‌برداری الف مقابل هم قرار گرفتند که در یک بازی خوب و نفس‌گیر در پایان وقت قانونی بدون گل مساوی شدند و کار به ضربات پنالتی کشید و نهایتاً تیم بهره‌برداری الف با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم خدمات پیروز شده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات نیز که بلافاصله بعد از بازی فینال برگزار شد، ابتدا آقای رسولی مسئول باشگاه فرهنگی- ورزشی برق آذربایجان، گزارشی از این دوره از مسابقات را تشریح و بر افزایش همدلی و روحیه ورزشکاری در بین همکاران با برگزاری چنین مسابقاتی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل به توسعه امر ورزش به ویژه ورزش همگانی در شرکت، از کلیه اعضای تیم‌ها، کمیته انضباطی، کمیته اجرایی و عوامل همکاری کننده در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این دوره از مسابقات صمیمانه قدردانی کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه با حضور مدیرعامل، تنی چند از مسئولین و پیشکسوتان شرکت، جوایز و جام قهرمانی تیم‌های اول تا سوم و نیز تیم پست‌های ناحیه اهر به عنوان تیم اخلاق مسابقات اهداء گردید.

همچنین از سوی دکتر میلانی مدیرعامل شرکت لوح‌های تقدیری به اعضای کمیته‌های انضباطی، اجرایی، داوران، پزشک مسابقات و عوامل همکاری کننده مسابقات اعطاء شد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/03/10   تعداد بازدید 903     https://azrec.co.ir/blog/u/20507  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض