شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

فرمانده مرکز حوزه بسیج توانیر در تبریز:

تغییر ساعات کاری ادارات تا حد ۲۰۰۰ مگاوات کاهش مصرف برق در پی خواهد داشت

مهندس علیرضا احمدیزدی در همایش فرماندهان پایگاههای صنعت برق کشور در تبریز گفت: مجموعه بسیج صنعت برق کشور با توجه به اهمیت و سیاستهای وزارت نیرو و شرکت توانیر در خصوص مدیریت پیک بار تابستان رویکردها و برنامه های بیشتری بر مبنای فعالیتهای تخصصی صنعت برق انجام خواهد داد.

وی افزود: همانگونه که از عملکرد مجموعه بسیج صنعت برق در سالهای اخیر مشاهده می شود تنها در برخی استانها به دلیل تغییر ساعات کاری ادارات که همکاری های بسیج در آن بسیار مشهود است، تا حد ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف ناشی از این اقدام را شاهد بودیم.

وی سپس به پروژه های مختلف تشویقی در زمینه مدیریت پیک بار در بخشهای مختلف اشاره کرد و گفت: مرکز بسیج شرکت توانیر برنامه ریزی های ویژه ای برای همکاری در اجرای این پروژه ها از جمله استفاده از پتانسیل بخشهای اداری، کشاورزی، صنایع و بهینه سازی مصرف برق در مدارس و مساجد و حتی موضوع اطلاع رسانی های فرهنگی و مدیریت مصرف از طریق فضای مجازی را جزو برنامه های خود در گذر از پیک بار تابستان امسال دارد.

در این همایش دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و تنی چند از مدیران صنعت برق استان و مهمانان ویژه این همایش از سپاه عاشورا از جمله سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشور و حجت الاسلام کاملی فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این همایش همچنین از سامانه اطلاعاتی بسیج مهندسین و متخصصین صنعت برق کشور که از سوی پایگاه مقاومت شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تهیه شده است، رونمایی گردید.

در پایان این همایش از مدیران عامل و فرماندهان پایگاههای مقاومت نمونه سال ۹۷ صنعت برق کشور به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد:

-         پایگاه مقاومت شهید حمید باکری برق آذربایجان

-         پایگاه مقاومت شهید سامعی برق منطقه ای یزد

-         پایگاه مقاومت شرکت توزیع نیروی برق همدان

-         پایگاه مقاومت شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/03/29   تعداد بازدید 834     https://azrec.co.ir/blog/u/20500  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض