شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر برگزار شد:

گلگشت خانوادگی و کوه‌پیمایی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر برنامه گلگشت خانوادگی و کوه‌پیمایی در کوه عون‌بن علی تبریز برای خانواده‌های کارکنان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این برنامه مفرح که از سوی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی برق آذربایجان و با همکاری روابط‌عمومی ترتیب یافت، جمع کثیری از کارکنان شرکت به همراه اعضای خانواده خود پس از صرف صبحانه که از سوی شرکت تدارک دیده شده بود، با حضور دکتر میلانی مدیرعامل شرکت با حضور در جوار مقبره شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه به روح پرفتوح این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

در ادامه، کلیه شرکت کنندگان که بالغ بر ۴۰۰ نفر بودند، با پیاده‌روی در محل توربین‌های بادی واقع در بالای کوه عون‌بن علی(ع) جمع شدند و از سوی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی برق آذربایجان به قید قرعه به ۲۰ نفر از دختران همکاران که نام‌های فاطمه، معصومه، زهرا و سایر القاب این بزرگواران را داشتند جوایزی اهداء گردید.

همچنین در این برنامه همگانی، پس از مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)، به تعداد ۱۱۰ خانواده شرکت کننده نیز بسته‌ای فرهنگی و مدیریت مصرف اهداء گردید.

پس از پایان این مراسم، اکثر شرکت کنندگان به صورت پیاده مسیر ۵/۳ کیلومتری بازگشت تا پای کوه را که به عنوان یکی از طولانی‌ترین و زیباترین پیاده‌راه‌های کوه‌پیمایی کشورمان می‌باشد، طی نمودند.

 
 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/04/18   تعداد بازدید 840     https://azrec.co.ir/blog/u/20490  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض