شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با هفته دولت توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان صورت گرفت:

بهره برداری از پروژه پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت مراغه۲ (اوحدی) با ۷۵ میلیارد ریال هزینه

همزمان با دومین روز از هفته دولت، پروژه پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت مراغه۲ (اوحدی) توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان بهره برداری شد.

در آئین بهره برداری از این پروژه که در محل پست و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مراغه برگزار شد، مهندس مقصود زاده مهدی معاون طرح و توسعه برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اهمیت احداث این پروژه گفت: با افزایش میزان مصرف برق در بخش شمالی شهرستان مراغه و پرباری ترانسفورماتورهای اطراف این شهر، نیاز به تقویت شبکه و پاسخگویی به نیاز مشترکین جدید در بخشهای مختلف از جمله تولید، صنعت، کشاورزی و خانگی سبب شد تا این پست با قدرت ۳۰ مگاولت آمپر در طول ۱۴ ماه احداث گردد.

وی با بیان اینکه این پست دارای ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت برای توزیع نیروی برق برای مشترکین می باشد، هزینه کلی احداث پست را ۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون طرح و توسعه برق منطقه ای آذربایجان همچنین جلوگیری از پرباری ترانسفورماتورهای قبلی شهرستان مراغه، جلوگیری از افت ولتاژ شدید در منطقه، افزایش قابلیت اطمینان انرژی برق، پاسخگویی به نیاز مشترکین جدید و نیز کاهش خاموشی های ناشی از کمبود توان الکتریکی را از مهمترین اهداف این پروژه عنوان نمود.

در این مراسم مهندس شکری معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز با اشاره به اهمیت انرژی الکتریکی در توسعه، انرژی برق را یکی از زیرساختهای مهم توسعه همه جانبه در تمامی بخش ها قلمداد کرده و در این خصوص از تلاش مسئولین شرکت برق منطقه ای آذربایجان در افزایش ظرفیت شبکه برق شهرستان مراغه قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان مراغه همچنین اظهار امیدواری کرد که این پست سیار با تلاش و حمایت مسئولین برق آذربایجان، به پست دائمی تبدیل گردد.

در پایان، کار کلیدزنی و بهره برداری رسمی از پروژه توسط فرماندار شهرستان ویژه مراغه آغاز شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/06/03   تعداد بازدید 784     https://azrec.co.ir/blog/u/20479  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض