شرکت برق منطقه ای آذربایجان

۱۸/۰۲/۹۲

۳۴۳/۱۶۵۰

دارد

 

 

 

 شرکت های محترم خروشان  – آذر زرین حصار

موضوع:  دعوت به  مزایده محدود

 

            با سلام ، بدین وسیله از آن شرکت جهت شرکت در مزایده محدود با شرایط ذیل و مشخصات پیوست دعوت بعمل می آید :

۱-     موضوع مزایده : واگذاری بهره برداری از رستوران بزرگ و آشپزخانه ساختمان مهمانکده و بوفه سرد و گرم استخر مجموعه فرهنگی ورزشی برق آذربایجان واقع در تبریز- کوی ولیعصر خیابان نظامی نبش خیابان قطران مجتمع فرهنگی ورزشی صنعت برق آذربایجان

۲-     مدت اجرای کار: یک سال

۳-     مبلغ پایه کارشناسی : جمعاً ماهانه ۳۴.۰۰۰.۰۰۰  ریال وسالانه ۴۰۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.

۴-     مزایده گزار: شرکت برق منطقه ای آذربایجان

۵-    تضمین شرکت در مزایده : مبلغ تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۱۰% قیمت پیشنهادی  میباشد که بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی بنفع مزایده گذار که مدت اعتبار آن سه ماه بوده و قابل تمدید برای سه ماه دیگر باشد و یا به صورت رسید بانکی واریز به حساب جاری شماره ۲۱۷۵۰۹۰۴۰۸۰۰۶ به نام شرکت برق منطقه ای آذربایجان نزد بانک ملی شعبه برق منطقه ای تبریز باشد .

۶-      در صورت عدم تمایل به شرکت در مزایده مراتب را تا آخر وقت اداری مورخه ۲۵/۲/۹۲ روز چهارشنبه به امور تدارکات و قراردادهای این شرکت اعلام نمایند .

 ۷- موعد تحویل پاکتهای پیشنهادی : پاکت پیشنهادی تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۹/۲/۹۲ به دبیرخانه شرکت واقع در تبریز بلوار شهریار نبش پارک باغلارباغی ساختمان ستادی دبیرخانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان تحویل و رسید دریافت گردد و ساعت ۱۱ همانروز در امور تدارکات و قراردادها تبریز- کوی ولیعصر خیابان نظامی نبش خیابان قطران مجتمع فرهنگی ورزشی صنعت برق ساختمان مهمانکده طبقه چهارم اتاق۴۰۲، جلسه افتتاح پاکتها با حضور نماینده پیشنهاد دهندگان تشکیل می شود .

لازم به توضیح است به پیشنهادهای فاقد امضاء - مشروط - مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر در دعوتنامه واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده مندرج است . م/۱۵/۲

هجیری

مدیر امور تدارکات و قراردادها

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1392/02/23   تعداد بازدید 1939     https://azrec.co.ir/blog/u/22246  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض