شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

باحضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد:

جلسه "کارگروه توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه "کارگروه توسعه مدیریت " شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی در اتاق جلسات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که دکتر میلانی مدیرعامل ، معاونین و سایر اعضای کارگروه و نیز خانم قاسمی از کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حضور داشتند ، ابتدا آقای یوسفی دبیر کارگروه، توضیحات کلی در خصوص تصمیمات و عملکرد کمیته های پنجگانه این کارگروه را ارائه نمود.

سپس دبیران کمیته های سرمایه انسانی ، توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ،پیرامون مصوبات جلسات قبلی کارگروه توضیحات و مواردی را بیان داشتند.

در ادامه، گزارش تحلیلی ارزیابی عملکرد شرکت برق منطقه ای آذربایجان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷ ارائه گردید و سپس دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن قدردانی از تلاش های شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ارزیابی جشنواره شهید رجایی، تاکید کرد تا با شناخت نقاط قابل بهبود و استفاده از تجارب شرکت های برتر جشنواره، در سال آتی رتبه شرکت بیش از پیش ارتقاء یابد.

در این جلسه همچنین خانم قاسمی کارشناس ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز پیرامون بهبود شاخص های ارزیابی و مستندات مورد نیاز و تکمیلی ، مواردی را بیان داشت.

دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز پس از استماع گزارش همکاران ، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای همکاران در ارزیابی سالانه جشنواره شهید رجایی، برضرورت انجام مستمر اقدامات بموقع در جهت الزامات جشنواره شهید رجایی وتعامل بیشتر با سازمانهای متولی امر ارزیابی در جهت بهبود نتایح ارزیابی، تاکید کرد.

در پایان این جلسه، همچنین در خصوص طرح جانشین پروری و استعداد یابی در شرکت بحث و تبادل نظر شده و مقرر شد به منظور تقویت بدنه کارشناسی و مدیریت پایه شرکت ، از طرح "تربیت مدیران جوان" سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان استفاده گردد. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/09/16   تعداد بازدید 562     https://azrec.co.ir/blog/u/20432  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض