شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با مدرسی رییس انجمن مدیریت سبز ایران برگزار شد:

دوره آموزشی " مدیریت سبز" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

دوره آموزشی " مدیریت سبز" با هدف تبیین الگوهای مدیریت زیست محیطی و توسعه پایدار و نیز بهبود مستمر­در حوزه های مختلف سازمانی در این خصوص ، در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این دوره آموزشی که از سوی دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش و با حضور مدیر عامل، معاونین وجمعی از مدیران و کارشناسان ترتیب یافت ، دکتر محمد حسن امامی رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت سبز ایران مدرسی آن را بر عهده داشت.

دکتر امامی ابتدا ضمن بیان تعریفی از مدیریت سبز در سازمانها و جامعه ، مسئولیت های مدیریت سبز را شامل مسئولیت های زیست محیطی ، اجتماعی و اقتصادی دانسته و گفت: مدیریت سبز، یک تعهد اولیه برای انسانها می باشد که باید همواره مورد توجه و رو به سوی بهبود مستمر قرارگیرد.

مدرس دوره ، حوزه های ۹ گانه مدیریت سبز در سازمانها را شامل انرژی، آب ، زباله های دفتر کار، خرید، تدارکات، کاغذ، حمل و نقل، صدا و هوا قلمداد کرده و تصریح کرد : باید حمایت زیست محیطی و توسعه پایدار به عنوان اولویت های کلیدی تمام سازمانها در نظر گرفته شود.

دکتر امامی همچنین اظهارداشت که در کشورما، حفاظت از محیط زیست که نسل های بعدی باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند ، وظیفه عمومی تلقی شده است و از این رو فعالیت های اقتصادی و غیر آن ، که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیر قابل جبران آن لازمه پیدا کند، ممنوع می باشد.

وی جامعه ایران در چشم انداز بلند مدت خود را دارای ویژگی های زیر دانست: برخورداری از سلامت ، امنیت غذایی، تامین اجتماعی ، فرصت های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده به دور از فقر ، فساد ، تبعیض و بهره مند از محیط زیست مطلوب.

  

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/09/22   تعداد بازدید 690     https://azrec.co.ir/blog/u/20422  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض