شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

از سوی مدیرعامل و در جلسه کمیته سلامت اداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان تاکید شد:

لزوم حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد بر اساس حقوق شهروندی در نظام اداری این شرکت

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در جلسه کمیته سلامت اداری این شرکت ، بر لزوم حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد بر اساس حقوق شهروندی در نظام اداری این شرکت تاکید کرد.

وی در این جلسه که با حضور کلیه اعضای کمیته برگزار شد ، همچنین آگاهی بخشی به موقع از تصمیمات و فرآیدهای اداری به مردم و نیز ایجاد امکان دسترسی ذینفعان به اطلاعات مورد نیاز را امری مهم و اجتناب ناپذیر دانست.

در این جلسه همچنین پس از ارائه نقطه نظرات حاضرین پیرامون موضوعات مطروحه ، مهندس رستمی معاون منابع انسانی شرکت نیز به عنوان نمونه یکی از کارهای شفاف سازی واطلاع رسانی این معاونت را اختصاص یک صفحه از هر شماره نشریه خبری- آموزشی شرکت (ندای صبا) تحت عنوان" تازه های معاونت منابع انسانی" قلمداد کرد که تمامی اقدامات ، ابلاغیه ها و دستورالعمل های جدید حوزه معاونت منابع انسانی در آن به اطلاع عموم همکاران می رسد.

در ادامه این جلسه ، براساس گزارش دبیر کمیته ، خوشبختانه طبق اعلام بازرس ماده۹۲-۹۱، تاکنون هیچ موردی دال بر نقض حریم خصوصی افراد در سطح شرکت وجود نداشته و تمامی واحدهای متولی ، خود را ملزم به رعایت کامل موضوع دانسته اند.

بحث پیرامون اطلاع رسانی شفاف از­بخش­هایی­که­­­امکانات­نظارت­الکترونیکی­دارند،­متحدالشکل­نمودن ­شیوه های پاسخگویی وارائه مستندات به ذی نفعان در چهارچوب های قانونی و... از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/09/23   تعداد بازدید 494     https://azrec.co.ir/blog/u/20420  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض