شرکت برق منطقه ای آذربایجان

موضوع : دعوت به مناقصه تهیه مصالح و اجرای عملیات ساختمانیدیوارکشی محوطه پست GISمرکزی تبریز


۱- شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار:

موضوع مناقصه عبارت است از تهیه مصالح و اجرای عملیات ساختمانیدیوارکشی محوطه پست GISمرکزی تبریزبر اساس مشخصات فنی، برنامه زمانبندی مصوب و انجام سایر عملیات مربوطه و ملحقه بشرح اسناد و مدارک و نقشه‌های منضم به پیمان و تضمین عملیات انجام شده بمدت ۱۲ (دوازده) ماه شمسی از تاریخ تحویل موقت.

۲- محل اجرای پروژه:

این پروژه در استان آذربایجان‌‌شرقی، شهرستان تبریز اجرا خواهد شد.

۳- مدت انجام کار:

مدت انجام کارهای موضوع مناقصهده (۱۰) ماه شمسی می‌باشد.

۴- کارفرما و مناقصه گزار:

شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

۵- دستگاه نظارت:

شرکت مهندسی مشاور نیروی آذربایجان (منا)

۶- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه برابر -/۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰ (سیصد و نود و دو میلیون) ریال است که باید به یکی از صورتهای مشروحه ذیل همراه با اسناد مناقصه و این دعوتنامه در پاکت الف به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود.

الف- رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب شبای شماره ۱۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۰۶۴۰۷۱۴۴۴۸۰ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان.

ب- ضمانتنامه بانکی مطابق فرم نمونه اسناد مناقصه به نفع کارفرما.

مدت اعتبار تضمین شرکت در مناقصه حداقل بایستی برابر سه (۳) ماه از تاریخ گشایش پیشنهادها معتبر بوده و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.

۷- طرز تهیه و مهلت دریافت اسناد مناقصه:

مناقصه‌گران با مراجعه به سایت "ستاد ایران" به آدرس www.setadiran.irمی‌توانند از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ۲۶/۹/۹۸ لغایت ساعت ۱۹ روزشنبه مورخ۳۰/۹/۹۸ نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

 

۸- قیمت اسناد مناقصه:

قیمت اسناد مناقصه -/۲۰۰.۰۰۰ ( دویست هزار) ریال می‌باشد.

۹- در صورت عدم تمایل به شرکت در این مناقصه لطفاً مراتب را بطور کتبی تا آخر وقت اداری روز سه شنبه مورخ۹۸/۹/۲۶ به کارفرما ودستگاه نظارتاطلاع دهید.

۱۰- چنانچه پس از دریافت اسناد مناقصه مایل به شرکت در این مناقصه نباشید لطفاً مراتب را تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ۲/۱۰/۹۸ بهکارفرما ودستگاه نظارتاطلاع دهید.

۱۱- آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها:

آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها در سامانه ستاد ایران تا ساعت ۱۰ صبح روزیکشنبه مورخ۱۵/۱۰/۹۸ می‌باشد.

۱۲- نشانی محل تسلیم پیشنهادها:

دبیرخانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان واقع در تبریزـ بلوار استاد شهریارـ جنب باغلارباغی.

۱۳- تمام اسناد مناقصه از جمله این دعوتنامه باید به مهر و امضاء مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده رسیده و به همراه سایر مدارک مناقصه در سامانه بارگذاری گردند.

۱۴- پیشنهادها باید با فهرست مندرجات، صریح و بدون قید و ابهام یا شرایط تسلیم گردد. به پیشنهادهای مبهم و مشروط و یا ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۵- پیشنهادهای واصله راس ساعت۱۱ صبح روزیکشنبه مورخ۱۵/۱۰/۹۸ درسالن جلساتشرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به آدرس تبریزـ بلوار استاد شهریار- جنب باغلارباغی- شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ـ طبقه ۶، توسط کمیسیون مناقصه باز و قرائت خواهند شد. حضور نماینده هر یک از پیشنهاد دهندگان با ارائه معرفی نامه کتبی در جلسه افتتاح پیشنهادها آزاد می‌باشد.

۱۶- دستگاه مناقصه‏گزار در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است. برندگان اول و دوم مناقصه براساس آئین نامه تعیین برنده مناقصه، آئین نامه معاملات دولتی و دیگر مقررات تعیین می‌شوند.

۱۷- دستگاه مناقصه گزار می تواند در هـر موقع که بخواهد تا سه روز قبل از آخرین روز تسلیم پیشنهادها نسبت به شرایط مناقصه و مشخصات فنی، با ارسال الحاقیه یا الحاقیه هایی تجدید نظر نماید. در این صورت الحاقیه (ها) جزء لاینفک این دعوت نامه مناقصه و اسناد مناقصه محسوب خواهند شد.

۱۸- در مورد سوالات فنی و قراردادی، با شرکت مهندسی مشاور نیروی آذربایجان (منا) به آدرستبریز- خیابان آزادی- خیابان شاهد- پلاک ۸مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۷۷۱۵۰۷- ۰۴۱ تماس حاصل نمایند.

۱۹- شرکت کنندگان در مناقصهبایستی با هماهنگی قبلی با مشاوررأس ساعت۱۰ روز دوشنبه مورخه۲/۱۰/۹۸ در محل پست GISمرکزی تبریز حضور یافته و باتفاق نماینده شرکت منا از محل پست‌ بازدید بعمل آورند. بازدید از محل پست الزامی می‌باشد.

۲۰- شرکت کنندگان در مناقصه بایستی دارایگواهینامه صلاحیتمعتبر ازسازمانبرنامه و بودجهکشورباشند.
۲۱- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی کرده اند ، طبق ماده ۵۶ آئین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی و نحوه ارجاع کار به آنها با آنان رفتار خواهد شد.

22- رفتار پیمانکاران در پاسخ به این دعوت نامه شرکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  اعلام می شود تا با پیمانکاران متخلف براساس ضوابط رفتار شود.

۲۳- پیشنهاد دهندگان لازم است مدارک پیشنهادی خود را از هر قبیل بطور کامل و به همراه اسناد مناقصه و گواهی مصدق امضا های مجاز ارائه نمایند. Sh



                                                                                                       رضازاده
                                                                                                مدیر امور ساختمان

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/10/02   تعداد بازدید 500     https://azrec.co.ir/blog/u/21591  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض