شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

تاکید مدیرعامل بر اجرای مدیریت سبز

در جلسه شورای معاونین و مشاورین

جلسه شورای معاونین و مشاورین شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با حضور مدیرعامل، معاونین، مشاورین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آقایان مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی و محمودیان مدیر دفتر حقوقی شرکت پیرامون دعاوی‌های مطروحه در دیوان عدالت اداری و اداره کل کار و امور اجتماعی استان‌های تحت پوشش گزارشی ارائه داده و اقدامات شرکت در این خصوص را تبیین نمودند.

معاون منابع انسانی شرکت همچنین در بخش دیگری از جلسه، بخشنامه اخیر سازمان ادار‌ی و استخدامی کشور در مورد شرایط بازنشستگی را برای حاضرین تشریح کرده و الزامات رعایت موارد تصریح شده در قوانین در این خصوص که از سوی دیوان محاسبات مورد تاکید است را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه ، مهندس زاده مهدی معاون طرح و توسعه شرکت و مهندس نقدی شایان مدیر دفتر مهندسی طرح‌ها نیز به موضوع کارگاه‌های «مهندسی ارزش» اجرا شده برای پروژه‌های شرکت در سال جاری اشاره کردند و در تشریح نتایج عملی این کارگاه‌ها، اظهار شد که میزان صرفه‌جویی ناشی از برگزاری این کارگاه‌ها در سال ۹۸ مجموعاً بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان بوده است.

مهندس خاندار معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت نیز گزارشی از اقدامات انجام یافته را ارائه کرده و در ادامه مهندس خسروشاهی مدیردفتر اطلاعات و فناوری ارتباطات شرکت نیز در خصوص بحث استقرار پروژه مدیریتی «معماری سازمانی» مواردی را مطرح و نحوه اجرای معماری تطبیقی و ساز و کارهای لازم برای این پروژه را بیان داشت.

در این جلسه همچنین آقای محمودیان مدیر دفتر حقوقی شرکت و بازرس مواد ۹۲ و ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، مجدداً ضمن تشریح موارد قانونی مرتبط با شیوه نامه بازرسی برخی نکات مهم در این خصوص را بیان کرد.

دکتر میلانی مدیرعامل شرکت نیز پس از استماع گزارش‌های مطروحه و نقطه نظرات سایر حاضرین، ضمن بیان اهمیت موضوع سلامت اداری، برلزوم اجرای دقیق قوانین و دستور العمل‌ها در سطح شرکت تاکید کرده و با اشاره به موضوع «هوش تجاری» و آمادگی برای پیاده سازی معماری سازمانی در شرکت ضمن تصریح لزوم هماهنگی‌های بین واحد‌ی در این زمینه با بیان رهنمود‌هایی پیرامون گزارشات مطروحه در جلسه، به بیان اهداف مهم مدیریت سبز در جامعه و سازمان‌ها پرداخته و اجرای برنامه‌های مدیریت سبز در سطح شرکت‌ را از جمله راهکارهای مهم در خصوص نیل به اهداف سازمانی قلمداد نمود.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/10/02   تعداد بازدید 480     https://azrec.co.ir/blog/u/20414  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض