شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای آذربایجان در جلسه کمیته بهبود بهره‌برداری، انجام تعمیرات بصورت برقدار در خطوط انتقال و فوق توزیع را مورد تاکید قرار داد

 جلسه «کمیته بهبود بهره‌برداری» شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با هدف تحلیل دلایل خاموشی‌های عمده شبکه و راهکارهای اصلاحی آن، با حضورمهندس اسد زاده معاون بهره‌برداری و کلیه اعضای کمیته برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا مهندس محسن برنجی مدیر دفتر فنی انتقال شرکت، ضمن ارائه گزارش تحلیلی از دلایل خاموشی‌های شبکه و تبیین راهکارهای اصلاحی در این خصوص، روند حوادث 8 سال گذشته شبکه انتقال برق آذربایجان و مقایسه آن با حوادث 8 ماهه سال جاری را تشریح کرد.

وی از دلایل عمده بهبود شاخص حوادث در سال جاری نسبت به سنوات پیش از آن را موثر بودن اقداماتی از قبیل مقره‌شویی در خطوط آلوده، بهینه‌سازی و کیفی نمودن تعمیرات پیشگیرانه و نیز رفع اشکالات گزارش شده، قلمداد کرد.

در این جلسه همچنین روند اجرای پروژ‌ه‌های بهینه‌سازی توسط مهندس رضا رهنورد مجری طرح بهینه‌سازی انتقال نیروی برق آذربایجان و گزارش مبسوط از تنگناهای شبکه منطقه نیز توسط مهندس         مجید امجدی مدیر امور دیسپاچینگ شمالغرب (برق منطقه‌ای آذربایجان) ارائه گردید.

در ادامه، مسایلی از قبیل دستور العمل جدید HSE، نرم افزار جامع بازار برق، بهبود کیفیت فعالیت‌های تعمیراتی و پیشگیرانه بخصوص در مناطق حادثه خیز و سرکابل‌های فشار قوی، مسایل ایمنی و همچنین نحوه عملکرد ریکلوزینگ روی خطوط شعاعی و تی آف (T OFF) بحث و بررسی شد.

در پایان این جلسه فنی، مهندس اسدزاده معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان پس از بحث و تبادل نظر و استماع گزارشات مطروحه، بر ضرورت انجام دقیق کارها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در قرار داد تعمیرات و همچنین گام برداشتن به سمت انجام تعمیرات بصورت برقدار با هدف خدمت رسانی هر چه بهتر به مشترکین را مورد تاکید قرار داد.  

 

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/10/03   تعداد بازدید 539     https://azrec.co.ir/blog/u/20412  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض