شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه شورای فرهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با محوریت برنامه های دهه فجر سال ۹۸

جلسه شورای فرهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با محوریت برنامه های دهه مبارک فجر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر میلانی مدیر عامل و در سالن جلسات این شرکت ترتیب یافت، ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین ساسانی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی و امام جماعت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی در خصوص شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشییع جنازه باشکوه آن شهید والامقام، حرکت ایشان در جهان اسلام با محوریت مقاومت در برابر استکبار را بسیار مهم و خالص توصیف کرده و گفت: قطعاً آثار و برکات حرکت های جهادی آن بزرگوار و حتی تشییع جنازه میلیونی ایشان به جهت اینکه حرکتی الهی است ، بیشتر نمایان خواهد شد.

در ادامه جلسه ، آقای احمدزاده مسئول امور دینی و فرهنگی شرکت برق منطقه آذربایجان در خصوص موضوعات و دستور جلسه ، مواردی را بیان داشت.

در این جلسه همچنین پس از بحث و تبادل نظر حاضرین و ارائه رهنمودهای لازم توسط دکتر میلانی مدیر عامل شرکت، پیرامون برنامه های پیشنهادی اعضای شورای فرهنگی شرکت در خصوص ایام الله دهه مبارک فجر بحث و بررسی شد.

پیگیری مصوبات جلسات قبلی شورا و تصمیم‌گیری در خصوص جوایز نفرات برتر مسابقه کتابخوانی همکاران با "موضوع نماز " و نیز نحوه آموزش همکاران با موضوع "آسیب های فضای مجازی و نرم افزار" از دیگر موضوعات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین گزارشی در خصوص کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر ویژه، توسط دفتر فرهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در حوزه توانیر، ارائه گردید.

شایان ذکر است در پایان این جلسه ، موضوع سیل در جنوب شرق کشور و به ویژه استان سیستان و بلوچستان مطرح و پیرامون چگونگی کمک مالی همکاران به هموطنان آسیب دیده از سیل ، تصمیماتی اتخاذ گردید. 

  

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/10/29   تعداد بازدید 508     https://azrec.co.ir/blog/u/20398  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض