شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

کارگاه آموزشی "شایسته سالاری و توسعه منابع انسانی" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

کارگاه آموزشی "شایسته سالاری و توسعه منابع انسانی" در شرکت برق منطقه آذربایجان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که از سوی دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت و با مدرسی دکتر بهلولی ترتیب یافت، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت حضور داشتند.

مدرس دوره ابتدا ضمن تبیین جایگاه نظام شایسته سالاری در مدیریت منابع انسانی، مدیریت شایستگی را یکی از مباحث مهم در حوزه "مدیریت دانش" به عنوان زیرمجموعه ای از مدیریت منابع انسانی قلمداد کرد.

وی با اشاره به اینکه شایسته سالاری به طور تنگاتنگ با کوشش های سازمان برای ایجاد نظام توانمندسازی کارکنان آن هم راستا بوده و در جهت توسعه منابع انسانی می باشد اظهار داشت : شایسته سالاری در سازمان‌ها، افزایش مزیت رقابتی نوآوری و اثربخشی را به دنبال دارد.

دکتر بهلولی در ادامه سخنان خود، سرمایه انسانی را از جمله مهمترین دارایی هر سازمان قلمداد کرده و گفت: مدیریت شایسته سالاری به طور مستقیم با فعالیت های سازمان برای تقویت دانش درونی و به کارگیری مستمر مدیریت دانش ارتباط دارد و پر واضح است که استفاده اثربخش از سرمایه انسانی موثر، زمینه موفقیت سازمان و تحقق اهداف آن را فراهم می‌سازد.

مدرس کارگاه، هدف اصلی در شایسته‌سالاری را بهبود رفتارهای فردی و جمعی بر مبنای اثربخشی و توانمندی قلمداد کرده و اظهار داشت: در چنین سازمانی، سبک مدیریت، مشارکتی است و فرصت رشد و بهبود به صورت گسترده و برمبنای فرایند های رقابتی فراهم می‌شود.

مدرس دوره در پایان این کارگاه آموزشی، به سوالات مطرح شده از سوی حاضرین پاسخ گفت. 

  

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1398/11/02   تعداد بازدید 539     https://azrec.co.ir/blog/u/20397  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض