شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 گزارشی از جلسه تکریم ومعارفه معاونان منابع انسانی و هماهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه تکریم و معارفه معاونین "منابع انسانی" و "هماهنگی" شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در ستاد شرکت (با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های وزارت بهداشت) ترتیب یافت، ابتدا دکتر میلانی مدیر عامل شرکت، طی سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت معاونت منابع انسانی در سازمانها، از خدمات مهندس رستمی و تک‌تک مدیران و کارکنان خدوم این معاونت، قدردانی کرده و گفت: تکثر در انواع قراردادهای کارکنان، درخواستها و انتظارات همکاران از این معاونت، بحث مهم تجمیع مستندات برای تامین خواسته قانونی همکاران، و بسیاری از موارد دیگر، این معاونت را در روند فعالیتی سازمان، بسیار مهم و کارگشا کرده است و بدلیل ارتباط با مسائل انسانی ، کار در معاونت منابع انسانی دارای ویژگی های خاص بوده و باید افرادی مسئولیت مدیریت در معاونت و بخشهای مختلف آن را عهده دار شوند که کاملاً مجرب و دارای احساس، صبر و حوصله و مدیریت ویژه در امور کارها و قانونمند باشند و پر واضح است که سالها سوابق مدیریتی و آموزشی دکتر بانان در سطح کلان منابع انسانی وزارت نیرو در این مسیر، می‌تواند بسیار موثر بوده و در تعالی شرکت کارساز و ارزشمند باشد.

دکتر میلانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط جدید جامعه اظهار داشت: در سال‌های اخیر بیش از پیش نقل و انتقالات فیزیکی کمتر شده و شرایط دورکاری و دنیای دیجیتال در امور اداری و سازمانی شتاب بیشتری به خود می‌گیرد و لاجرم ما باید با نگرش جدید در این مسیر و سایر روابط اجتماعی، کارها را به پیش برد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ادامه سخنان خود با تبیین ویژگی‌های" مسئولیت" در معاونت هماهنگی نیز، ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات بی شائبه آقای قربانپور (معاون سابق این حوزه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند)، تصریح کرد که یک مقام مسئول در این معاونت، باید روحیات سازگاری و اجتماعی ویژه ای داشته باشد تا بتواند در ایجاد تعامل کوشش نماید که در این راستا مهندس رستمی از روحیات بسیار خوبی برای تعامل با تمامی همکاران برخوردارند و می توانند راه کارهای خوبی را ارائه و حتی در پیوند هرچه شایسته‌تر روابط همکاران در سطح شرکت موثر باشند.

دکتر میلانی همچنین با تاکید بر لزوم فعال بودن حسابرسی داخلی ، معاونت هماهنگی را در این موضوع نماینده خود در سطح شرکت قلمداد نموده و گفت: امیدوارم با توجه به شرایط موجود، موضوع " مدیریت سبز" نیز در سطح شرکت بیش از پیش مورد توجه و عمل واقع شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نورانی ماه مبارک رمضان، از تک تک همکاران خواست برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان، پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

در ادامه این جلسه، مهندس رستمی با ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکرد حوزه منابع انسانی شرکت اظهار داشت: هر توفیقی که در حوزه معاونت منابع انسانی متصور است، قطعاً با کمک و مساعدت تک تک همکاران حاصل شده است. وی سپس به بیان برخی چالش ها درحوزه منابع انسانی شرکت پرداخت واظهار امیدواری کرد که با درایت دکتر بانان، خدمات ارزشمندی در این حوزه انجام گیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود همچنین از همکاران بازنشسته جدید شرکت که کوله باری از تجربه، تعهد و خدمت را دارند به نیکی یاد کرد.

در این جلسه که مدیران واحدهای مختلف معاونت منابع انسانی شرکت نیز حضور داشتند، دکتر خلیل بانان سرپرست جدید معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز طی سخنانی به برخی برنامه‌ها و اولویت‌های جدید مدون شده در منابع انسانی وزارت نیرو اشاره کرده و گفت: خوشبختانه سیستم صنعت برق برای پذیرش و اجرای این برنامه ها نگرش جامعی دارد و بستر اجرای آنها با رویکردهای جدید فراهم است.

دکتر بانان در پایان سخنان خود تاکید کرد که همه باید تلاش کنند تا هدف اصلی صنعت برق و شرکت ،که تامین برق مطمئن برای مردم است، هر چه بهتر تحقق یابد.

در پایان این جلسه، حکم انتصاب آقایان دکتر خلیل بانان علی عباسی به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و مهندس محمدرضا رستمی نوشهر به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، اعطا گردید. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/02/01   تعداد بازدید 1217     https://azrec.co.ir/blog/u/20126  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض