شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانسی جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۹۹

 وزیر نیرو در جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 99

تجربه موفقی طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در تاریخ مدیریت آب و انرژی کشور ثبت شد/ قدردانی از همکاری استانداران با وزارت نیرو در گذر موفق از اوج مصرف برق در تابستان ۹۹

وزیر نیرو با بیان این که سال گذشته و امسال از سال‌های ویژه و فراموش نشدنی در تاریخ صنعت برق کشور است، گفت: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تجربه موفقی در تاریخ مدیریت آب و انرژی کشور ثبت شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا اردکانیان" عصر روز شنبه هم‌زمان با شانزدهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، در آئین جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۱۳۹۹ (برنامه ۰۹۹) که در قالب پروژه‌های "ساز و کاری" برگزار شد، با یادآوری سیلاب‌های وسیع اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ در حدود ۲۵ استان کشور بویژه خورستان گفت: در این عرصه هم تلاش، فعالیت، تخصص، همت بالا و مسئولیت پذیری همه دست‌اندرکاران عرصه مدیریت منابع آب و بویژه استانداران فراموش نشدنی است.

مدیریت مصرف در دستور کار این دوره مدیریت وزارت نیرو مقدمه‌ای بر مدیریت تقاضاست
وزیر نیرو گفت: آنچه به عنوان مدیریت مصرف در دستور کار این دوره مدیریت وزارت نیرو است، مقدمه‌ای بر مدیریت تقاضاست.

اردکانیان با بیان اینکه با جمعیت رو به رشدی مواجه هستیم، گفت: مدیریت مصرف به معنای صرفه‌جویی نیست، بلکه عمدتا ناظر بر اصلاح روش‌های مصرفی است و مدیریت تقاضا هم عرصه توسعه‌یافته‌تری نسبت به میدان و عرصه مدیریت مصرف است.

وی ادامه داد: ما در تابستان ۹۷ توانستیم در اولین راند برنامه مدیریت مصرف با همکاری بویژه استانداران و سایر بخش‌ها و شروع یک برنامه جامع با رسانه ملی و رسانه‌های مختلف رشد ۵.۲ درصدی سالیانه اوج بار را به ۲.۹۸ درصد کاهش دهیم.

وزیر نیرو با اشاره به ارائه گزارش این وزارت‌خانه در خصوص دستاوردهای صنعت برق به مقام معظم رهبری در تابستان امسال که همگی برای نخستین بار در سال ۹۸ با عنوان اولین‌های برقی محقق شده بود اظهار داشت: با اظهار لطف کریمانه معظم له و قدردانی که از همه همکاران و دست‌اندرکاران صنعت برق داشتند و تاکیدشان بر ادامه این فعالیت‌ها به درستی بر یکی از نقاط نیاز ما اشاره کردند و انگشت گذاشتند و آن هم موضوع فرسودگی شبکه‌های انتقال و توزیع است و هشدار دادند که حواستان به این بخش باشد، احداث نیروگاه و ایجاد ظرفیت‌های جدید بسیار کار لازمی است اما بسیار مهم است که سرمایه‌گذاری لازم برای بازسازی و نوسازی شبکه‌های انتقال و توزیع هم داشته باشیم که در یک برف سنگین در شمال کشور هموطنان با مشکلات جدی ناشی از اختلال مواجه نشوند.

اردکانیان ادامه داد: ما قطعا با استمرار این حرکت و کاهش هزینه‌ها و با سایر برنامه‌های ساز و کاری که در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۹۹ تدارک دیدیم دست مریزاد واقعی را به مردم خواهیم گفت.

در ادامه معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي افزود: طرح ويژه، تغيير ساعات كاري اداري با همكاري استانداري ها را داشتيم كه يك اقدام استانداري محور بود. مصوبه هيات وزيران گرفته شد و كار را شروع كرديم كه نتايج بسيار خوبي داشت.

مشروح خبر در لینک زیر:

http://paven.ir/News-List/۵۶۰۶۳

http://paven.ir/News-List/۵۶۰۶۰ 

   

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/05/26   تعداد بازدید 694     https://azrec.co.ir/blog/u/20292  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض