شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اعلام کرد:

بهره برداری از پروژه مهم پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت "آرتا" در استان اردبیل با مجموع ۱۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا چند روز آینده

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای پویش بزرگ مردمی #هر هفته- الف- ب- ایران وزارت نیرو، پروژه مهم پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت اردبیل ۲ (آرتا) روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه با حضور مقامات و مسئولین وزارت نیرو و استان اردبیل از سوی شرکت برق منطقه آذربایجان به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر افشین روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در گفتگویی، ضمن اعلام این خبر، میزان سرمایه‌گذاری برای احداث و راه اندازی این پروژه را که در حومه شهر اردبیل احداث گردیده، بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی (IDB) و بخشی نیز از منابع داخلی شرکت تامین گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه مهم اظهار داشت: پروژه مذکور که کارهای اجرایی آن از اوایل سال ۹۴ آغاز شده، از اهمیت ویژه‌ای برای این شرکت جهت تامین و انتقال مطمئن انرژی برق در بخش مرکزی استان اردبیل برخوردار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ادامه گفتگوی خود، تقویت شبکه انتقال مرکز استان، کاهش خاموشی‌های منطقه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخگویی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه و نیز کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع نیروی برق منطقه را از جمله اهداف مهم این پست جدید قلمداد کرد.

دکتر میلانی مجموع ظرفیت این پست را ۳۶۰ مگاولت آمپر اعلام کرد و گفت: در این پست دو دستگاه ترانس ۲۳۰/۶۳ کیلوولت هر کدام به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر و یک دستگاه ترانسفورماتور ۶۳/۲۰ کیلوولت به ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر نصب شده است.

وی همچنین در تشریح سایر مشخصات فنی پروژه اظهار داشت که بخش ۲۳۰ کیلوولت این پست دارای ۲ دستگاه فیدر خط و ۲ دستگاه فیدر ترانس، بخش ۶۳ کیلوولت دارای ۶ دستگاه فیدر خط و ۳ دستگاه فیدر ترانس و همچنین بخش ۲۰ کیلوولت نیز از یک دستگاه فیدر اینکامینگ و ۶ دستگاه فیدر خروجی برخوردار است.

مدیرعامل برق منطقه آذربایجان در پایان سخنان خود، پروژه مذکور را که در قالب پویش مردمی #هرهفته - الف- ب- ایران؛ وزارت نیرو (ساخت و سازها) تقدیم مردم بزرگوار استان اردبیل می‌شود، به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بخش انتقال این استان قلمداد کرده و در این راستا از کلیه همکاران، مهندسان، پیمانکاران و کارگران عزیزی که در احداث و راه اندازی پروژه تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/06/08   تعداد بازدید 594     https://azrec.co.ir/blog/u/20285  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض