شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان خبر داد:

بهره‌برداری از ۴ پروژه این شرکت در استان آذربایجان غربی با بیش از ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته ۲۲ پویش #هر هفته- الف-ب- ایران وزارت نیرو

همزمان با هفته بیست و دوم پویش #هر هفته- الف- ب- ایران وزارت نیرو، چهار پروژه برق رسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در استان آذربایجان غربی با فرمان رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

دکتر افشین روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن بیان این خبر، مجموع اعتبارات هزینه شده برای احداث این پروژه ها را بالغ بر ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کار بهره برداری رسمی از این پروژه‌ها روز سه‌شنبه ۸ مهرماه خواهد بود.

وی پروژه "فاز اول توسعه بخش ۴۰۰ کیلوولت پست نیروگاه ارومیه" را یکی از این پروژه اعلام و اظهار داشت: این پروژه مهم که حدود ۳۱۵ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، با هدف افزایش قابلیت اطمینان و تقویت شبکه انتقال استان آذربایجان غربی و انتقال توان بخش توسعه نیروگاه ارومیه به شبکه سراسری، با مجموعه ۹۵ میلیارد تومان احداث گردیده و عملیات اجرایی آن از ابتدای سال ۹۸ آغاز شده بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان سایر پروژه های آماده بهره برداری این شرکت در استان آذربایجان غربی در قالب هفته بیست و دوم پویش #هر هفته- الف- ب- ایران را به شرح ذیل عنوان نمود:

- پروژه "احداث یک بی خط ۲۳۰ کیلوولت در پست نیروگاه ارومیه" با هدف تقویت شبکه انتقال استان و انتقال توان تولیدی بخش توسعه نیروگاه با ۹.۵ میلیارد تومان هزینه.

- پروژه "ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت انهر-ارومیه گازی در پست گلمانخانه" با هدف تامین برق مطمئن شهرستان ارومیه و استفاده از ظرفیت پست گلمانخانه جهت تامین انرژی شهر ارومیه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با ۸ میلیارد تومان هزینه.

- پروژه "ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت سلماس - قوشچی در پست خان تختی" با هدف تامین برق شهرستان سلماس و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با ۲ میلیارد تومان هزینه.

دکتر میلانی در پایان اظهار امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه ها، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان در بخش های انتقال، فوق توزیع و توزیع نیروی برق، میزان تلفات شبکه منطقه نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و تامین برق برای بخش‌های صنعت، کشاورزی، خانگی و ... با اطمینان بیشتری صورت می پذیرد.  

 

  

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/07/06   تعداد بازدید 455     https://azrec.co.ir/blog/u/20274  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض