شرکت برق منطقه ای آذربایجان

در هشتمین جلسه "کمیته وری شرکت های صنعت آب و برق آذربایجان شرقی" تکالیف و برنامه‌های این شرکت‌ها در حوزه بهره‌وری مورد بحث و بررسی قرار گرفت

هشتمین جلسه "کمیته بهره وری شرکت های صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی" با حضور دکتر فتح زاده معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای کمیته، از جمله معاونین منابع انسانی و مدیران حوزه مدیریت استراتژیک و بهره‌وری این شرکت ها برگزار شد.

در این جلسه که روز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه به صورت ویدئو کنفرانس ترتیب یافت، ابتدا مهندس محمدرضا رستمی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان و دبیر کمیته، ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی اعضا و معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در برگزاری منظم جلسات این کمیته، با تایید اعضا پیشنهاد انتقال دبیرخانه کمیته به شرکت آب منطقه‌ای استان به منظور هماهنگی بیشتر فعالیت‌های آن با شورای انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان را ارائه داد.

در ادامه، دکتر صارمی و دکتر سلطان زاده از شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گزارشی از اقدامات انجام یافته در این شرکت پیرامون ارتقاء بهره وری منابع انسانی با استفاده از روشهای نیازسنجی مجدد و جابجایی نیروهای کاری بخش های اولویت دار و سایر اقدامات مرتبط با این موضوع را ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه مجازی، دکتر فتح‌زاده نیز سخنانی بر ارائه اولویت‌ها و برنامه‌های استراتژیک شرکتهای آب و برق استان و نیز تحلیل از پیش بینی وضعیت آینده بهره‌وری این شرکتها، در سایت اینترنتی را مورد تاکید قرار داد.

مرور تکالیف شرکتهای عضو در حوزه بهره‌وری و تاکید بر رعایت مفاد اسناد بالادستی و نیز تعیین تکالیف جدید در این خصوص، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/09   تعداد بازدید 1450     https://azrec.co.ir/blog/u/20220  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض