شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان در جلسه کمیته بهره‌وری این شرکت

بر مستند سازی اقدامات شرکت در بهره وری پروژه های اولویت دار پیک تابستان و پیک سایی تاکید کرد

جلسه "کمیته بهره‌وری شرکت برق منطقه ای آذربایجان" با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون دستورالعمل جدید ابلاغی سازمان ملی بهره وری در خصوص بهره وری صنعت برق با حضور مدیرعامل، معاونین و سایر اعضای کمیته برگزار شد.

در این جلسه که به عنوان اولین جلسه پس از صدور ابلاغ اعضای کمیته توسط مدیر عامل شرکت بوده است که در آن، همچنین الزامات دولت در ابلاغ آیین نامه اجرایی بند (د) تبصره ۲۱ ماده واحده قانون برنامه و بودجه سال ۹۹ و نیز تکالیف شرکت برق منطقه آذربایجان جهت پوشش الزامات اسناد بالادستی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، دکتر روشن میلانی مدیر عامل شرکت طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت افزایش بهره وری در تمامی فعالیتها و اقدامات سازمان، به پروژه‌های اولویت‌دار پیک تابستان و اقدامات پیک سایی اشاره کرد و گفت: باید بهره وری این اقدامات و برخی اقدامات انجام شده در خصوص رفع محدودیت های منابع انسانی، مستندسازی گردد.

مدیرعامل شرکت همچنین اولویت های تامین تجهیزات و ظرفیت های مورد نیاز از منابع موجود را بسیار مهم دانسته و ارزیابی این موضوعات را در قالب محاسبات و شاخص‌های بهره‌وری، مورد تاکید قرار داد.

شایان ذکر است در این جلسه همچنین عوامل موثر در افزایش ستانده و کاهش نهاده در محاسبه بهره وری با توجه به شرایط خاص صنعت برق و تاثیر پذیری محاسبات مالی از تغییرات و نوسانات نرخ ارز نیز بررسی شد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/09   تعداد بازدید 1109     https://azrec.co.ir/blog/u/20219  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض