شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در سی و چهارمین هفته از پویش " # هرهفته- الف- ب- ایران" وزارت نیرو صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از دو پروژه شرکت برق منطقه آذربایجان در شهرهای نمین و بیله‌سوار استان اردبیل

در سی و چهارمین هفته از پویش فراگیر ملی # هر هفته- الف- ب - ایران وزارت نیرو، دو پروژه شرکت برق منطقه ای آذربایجان در استان اردبیل با مجموع ۳۴.۵ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور محترم در استان اردبیل به بهره برداری می رسند.

دکتر افشین روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه ها شامل طرح افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳.۲۰ کیلوولت شهرستان نمین از ۷۰ به ۱۶۰ مگاولت آمپر با ۱۸ میلیارد تومان، و طرح افزایش ظرفیت و پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل از ۱۵ به ۳۰ مگاولت آمپر با ۱۶.۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، می‌باشند.

وی افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین برق مطمئن و پایدار به مشترکین صنعتی، خانگی و کشاورزی و در نهایت، افزایش رضایتمندی مشترکین را از مهمترین اهداف شرکت در احداث این پروژه ها قلمداد نمود.

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان همچنین اصلاح پست از حالت فیوزی به پست با تجهیزات کامل حفاظتی را از دیگر ویژگی‌های پست بیله‌سوار قلمداد کرد که در قالب این پروژه، اجرا شده است.

شایان ذکر است این پروژه ها پیش از ظهر روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه، از طریق ویدئو کنفرانس با فرمان ریاست محترم جمهوری همزمان با پروژه های آب و برق استانهای آذربایجان غربی، اصفهان ، مازندران واردبیل به ارزش کل ۲۷۶۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 

 

بیله سوار 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/09   تعداد بازدید 1596     https://azrec.co.ir/blog/u/20218  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض