شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

در اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم گرامیداشتی در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه که روز شنبه ۱۳ دی ماه در محل یادمان ۱۶ شهید والامقام شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، مدیرعامل، معاونین و جمع کثیری از کارکنان این شرکت ضمن قرائت فاتحه به روح پرفتوح آن شهید والامقام و سایر شهدای عزیز کشورمان به ویژه شهدای مدافع حرم، به مقام شامخ سردار سلیمانی ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام ساسانی امام جماعت شرکت برق منطقه ای آذربایجان در خصوص نقش سردار سلیمانی در شناساندن و صدور انقلاب انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ایمان به خدا و عمل صالح را صاحب بودند و در نتیجه، خدا ایشان را دوست داشت و ایشان قبل از شهادت، به شهود رسیده بودند که سرانجام به دست خبیث ترین فرد نظام استکباری و سلطه، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام ساسانی افزود: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بودند و وصیت نامه ایشان در حقیقت، یک ولایت نامه است و می شود اذعان داشت که ایشان با توجه به اخلاص در ولایتمداری، نمونه بارز و عالی و الگوی بسیار خوب برای نسل های امروز و فردای ایران اسلامی و جهان بودند.

امام جماعت برق منطقه ای آذربایجان در پایان سخنان خود خدمات و زحمات سردار سلیمانی در مبارزه با استکبار و دست نشاندگان آنهادر منطقه که با تدبیر و عقل توأم بود را در تداوم نظام اسلامی بسیار مهم دانسته و اظهار داشت که زحمات ایشان توانست شکست سنگینی را متحمل استکبار جهانی در منطقه نماید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/13   تعداد بازدید 1828     https://azrec.co.ir/blog/u/20215  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض