شرکت برق منطقه ای آذربایجان

سومین جلسه ارزیابی خدمات دولت الکترونیک دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی

سومین جلسه ارزیابی خدمات دولت الکترونیک دستگاه های اجرایی استان با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ، نمایندگان شرکتهای مخابرات، برق منطقه ای آذربایجان، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت گاز استان و رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس با هدف بررسی خدمات رو به مردم و خدمات بین دستگاهی و نیز بررسی خدمات ارائه شده یا قابل ارائه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، برگزار شد.

مهندس محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور دستگاه‌های اجرایی در جلسات دولت الکترونیک و همکاری با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی در راستای الکترونیکی شدن صحیح خدمات دستگاه ها و پیگیری مصوبات جلسات، گفت: از مهم‌ترین اهداف و فواید اصلی دولت الکترونیک، مردم سالاری الکترونیکی است که در پنج مرحله ظهور، تسهیلات، تعامل، تراکنش و یکپارچگی برای توسعه دولت الکترونیک در نظر گرفته می شود.

وی افزود: میزان آمادگی کشورها برای توسعه دولت الکترونیک، از چهار جنبه شامل دولت الکترونیک، منابع، ساختار سازمان و خدمات، ارزیابی می شود که "ساختار سازمان" و "خدمات" ، از مهمترین فاکتورهای پیدایش و رشد و توسعه دولت الکترونیک به شمار می آیند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع بیماری کرونا و نیز لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، پیاده سازی و استفاده از خدمات دولت الکترونیک، نقش پررنگ‌تری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد که اینترنت و هزینه های مخابراتی جزو هزینه‌های زیرساختی برای هر سازمان است و امروزه، هزینه اینترنت جزو جدایی ناپذیر از سبد هزینه های اداری و خانواده‌هاست که باید در این زمینه فرهنگ سازی خوبی صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه ویدئو کنفرانسی که وضعیت اتصال به دستگاه مرکزی و نیز برخی چالش ها و مشکلات موجود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مهندس حسنی خسروشاهی مدیر دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز ضمن ارائه آخرین وضعیت فاوا در این شرکت گفت: از طرف شرکت مادر تخصصی توانیر ۳۷ خدمت شناسنامه دار که ۲۰ خدمت در حوزه مشترکین و ۱۷ خدمت در حوزه غیر مشترکین می باشد، ابلاغ شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

نماینده شرکت برق منطقه ای آذربایجان همچنین اظهار داشت که نحوه اتصال مرکز مبادله ملی اطلاعات از طریق شرکت مادر تخصصی توانیر و با استفاده از فیبر نوری اختصاصی صنعت برق می باشد و از آن طریق، به GSB ملی متصل می باشد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/14   تعداد بازدید 1185     https://azrec.co.ir/blog/u/20213  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض