شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

تجلیل رئیس "دانشگاه شهید مدنی" از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان

به عنوان حامی پژوهش و فناوری و پیشگام در ارتباط صنعت با دانشگاه

دکتر افشین روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با انتخاب دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به عنوان حامی پژوهش و فناوری و جزو پیشگامان ارتباط صنعت و دانشگاه انتخاب و معرفی شد.

دکتر حسن ولی زاده رئیس و دکتر علی عجمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مراسمی که به مناسبت "هفته پژوهش و فناوری" به صورت مجازی از سوی این دانشگاه ترتیب یافت، با اعطای لوح تقدیری از دکتر روشن میلانی و مجموعه شرکت برق منطقه ای آذربایجان به عنوان حامیان پژوهش و فناوری و پیشگامان ارتباط صنعت و دانشگاه تجلیل و قدردانی کردند.

در این لوح سپاس که با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" اعطا گردیده، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گرانقدر و نقش موثر دکتر میلانی در مسیر ارتباط با دانشگاه، از هموار نمودن مسیر ابتکار و نوآوری در اندیشه و عمل در مجموعه صنعت برق آذربایجان، صمیمانه قدردانی و آن را در راستای تحکیم ارتباط دانشگاه و صنعت و دانش بنیان نمودن تولید و خدمات ملی در عرصه "اقتصاد مقاومتی" قلمداد نموده اند.

در این لوح همچنین اظهار امیدواری شده است که زمینه همکاری متقابل صنعت برق با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان همواره و هرچه بیشتر فراهم گردد. 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/14   تعداد بازدید 1217     https://azrec.co.ir/blog/u/20212  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض