شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 چهارمین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد

  چهارمین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت شرکت برق منطقه آذربایجان" با هدف ارائه گزارش در خصوص روند دستیابی به اهداف مسیر تعالی ۱۴۰۵ و استراتژی های دهگانه این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۱ دی ماه با حضور دکتر میلانی مدیر عامل، تنی چند از معاونین، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای کمیسیون ترتیب یافت، ابتدا در خصوص عملکرد برنامه‌های حوزه مدیریت سبز در راستای اجرای "آیین نامه نظام مدیریت سبز" در شرکت، گزارشی ارائه گردید.

در ادامه جلسه، همچنین عملکرد کمیته های پنجگانه در حوزه شرح وظایف ابلاغی و اهداف برنامه های اصلاح نظام اداری در سال جاری، توسط دبیران این کمیته ها شامل: کمیته ساختار وفناوری های مدیریتی، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی، کمیته سرمایه انسانی، کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کمیته مدیریت عملکرد، تبیین و نکات قابل بهبود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که خانم مهندس قاسمی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت، وی ضمن اشاره به آمادگی برای انجام خود ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال ۹۹ در شرکت برق منطقه ای آذربایجان، اظهار داشت: احتمالاً در برنامه ارزیابی سال ۹۹ جشنواره شهید رجایی، بر تعداد شاخص های اختصاصی این جشنواره از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزوده شود.

وی همچنین با تاکید بر توجه ویژه به شاخص های ارزیابی در کمیته های پنجگانه، از مسئولین ذیربط شرکت برق منطقه ای آذربایجان درخواست کرد تا اقدامات انجام یافته در حوزه "مدیریت سبز" این شرکت را قبل از آغاز جشنواره شهید رجایی، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال نمایند.

در بخش پایانی این جلسه، پیرامون روند دستیابی به اهداف مسیر تعالی ۱۴۰۵ از جمله استراتژی‌های دهگانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان با تمرکز بر چهار محور کاهش تلفات، بهره وری منابع انسانی، رویت پذیری شبکه و تامین منابع مالی، بحث و تبادل نظر شد. 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/10/21   تعداد بازدید 1273     https://azrec.co.ir/blog/u/20209  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض