شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برگزاری اولین جلسه پنل تخصصی "مدیریت و بهره وری" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

اولین جلسه پنل تخصصی "مدیریت و بهره وری" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان با هدف تبیین مفاهیم مدیریتی در بین کارکنان این شرکت، برگزار شد.

این پنل تخصصی که با ابتکار "دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری" شرکت و طی چهار جلسه هفتگی برگزار می گردد، علاوه بر تبیین مفاهیم مدیریتی در بین کارکنان، می تواند موجب ایجاد فهم و گفتمان مشترک و نیز جاری سازی مفاهیم و تکنولوژی های مدیریتی در بین کارکنان شرکت برق منطقه ای آذربایجان باشد.

اولین جلسه این پنل تخصصی روز سه شنبه ۳۰ دی ماه در اتاق جلسات شرکت (با رعایت الزامات و محدودیت های کرونایی) تحت عنوان "مدیریت در قرن ۲۱" و با حضور جمعی از همکاران از جمله معاون منابع انسانی شرکت ترتیب یافت.

مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ابتدای این جلسه ۲ ساعته، ضمن قدردانی از تشکیل این پنل تخصصی که به نوعی هم‌اندیشی بین کارکنان می باشد، بر ضرورت تداوم این نوع جلسات با محوریت و موضوعات مربوط به مدیریت منابع انسانی تاکید کرده و گسترش این گفتمان به سایر حوزه‌ها را نیز بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد.

در ادامه جلسه، پیچیدگی های مربوط به مدیریت منابع انسانی در قرن ۲۱ به دلیل ارتقاء سطح دانش، اطلاعات و ارتباطات و همچنین ضرورت ارتقاء سیستم های مدیریتی و نقش فرهنگ سازمانی در بهبود روند مدیریت منابع انسانی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گفته مهندس محسن برنجی بناب مدیر دفتر استراتژیک و بهره وری شرکت برق منطقه ای آذربایجان، مشارکت موثر همکاران در مباحث و مطالب ارائه شده، منجر به طرح و بحث محتوایی مربوطه گردیده و در چنین شرایطی، اهداف برگزاری جلسه محقق می گردد.

وی همچنین اظهار داشت که در جلسات آتی این پنل تخصصی، بحث‌هایی پیرامون مدیریت سازمانی، هوشمندی سازمان و سازمان های هوشمند ، یادگیری ارادی و مزیت های شغلی آن مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرند.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/11/01   تعداد بازدید 482     https://azrec.co.ir/blog/u/20204  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض