شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از مراسم افتتاحیه "ارزیابی شایستگی مدیران" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

در راستای برنامه جامع نظام اداری و آیین نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز اجرایی نمودن بخشنامه مربوط به ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای، برنامه ارزیابی شایستگی مدیران در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این برنامه ارزیابی یک هفته‌ای که ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۷ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی - ورزشی برق آذربایجان ترتیب یافت، دکتر میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، دکتر فتح زاده معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، دکتر خاکی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو، اعضای هیئت ۱۰ نفره ارزیابی از این مرکز و نیز تنی چند از معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای آذربایجان حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه، مهندس محمدرضا رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان گزارشی از فعالیت‌های این شرکت پیرامون اجرایی نمودن بخشنامه مربوط به ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه‌ای و نیز برخی اقدامات شرکت برق منطقه ای آذربایجان در راستای برنامه جامع نظام اداری و آیین‌نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری ارائه نمود.

وی با تاکید بر اجرای شایسته سالاری برای انتصاب مدیران و شناخت ظرفیت‌های مدیریتی همکاران و جانشین پروری، بر تاثیر این موضوع در ارزیابیهای مختلف اشاره نمود.

مهندس رستمی در ادامه گفت: کلید این ارزیابی‌ها در شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۸۶ زده شد و در آن سال، برای ۳۴ شغل مدیریتی، ۱۵۰ نفر معرفی شدند که ۵۲ نفر موفق به اخذ گواهینامه گردیدند.

مهندس رستمی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ تعداد ۹۹ نفر از همکاران واجد شرایط برای این ارزیابی معرفی شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۹ نفر زیر ۴۵ سال، ۵۶ نفر بالای ۴۵ سال و ۴ نفر نیز از بانوان همکار می باشند که ۲۱ نفر از آنان برای مشاغل میانی (معاون، مدیر و مجری) و ۷۸ نفر نیز برای مشاغل پایه (رئیس اداره و رئیس گروه) زیر نظر ارزیابان مرکز تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو و ... با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین با بیان اینکه همکاران معرفی شده تاکنون بالغ بر ۲۴۰ ساعت دوره های مربوطه را طی کرده‌اند، اظهار امیدواری کرد که قریب به دو سوم از این همکاران از ارزیابی های مربوطه پذیرفته شوند. شایان ذکر است ارزیابان مرکز تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو به طور میانگین روزانه ۱۲ نفر از شایستگی شغلی افراد معرفی شده شرکت برق منطقه ای آذربایجان را در طول یک هفته اقامتشان در تبریز، مورد ارزیابی قرار دادند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/11/04   تعداد بازدید 530     https://azrec.co.ir/blog/u/20202  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض