شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی

اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت برق منطقه ای آذربایجان معرفی شدند

 در جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام محمد حسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی و دکتر میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت معرفی شدند.

در این جلسه که در شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، حجت الاسلام نستوهی طی سخنانی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در دستگاه‌های اجرائی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ،افزود: دستگاه‌های اجرایی با استفاده از دوره های آموزشی ضمن خدمت پیرامون تبیین و فرهنگ سازی این فریضه، می توانند نقش بسزایی در سالم سازی دستگاه متبوع خود ایجاد نمایند.

دبیر رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همچنین خاطر نشان کرد که می توان با استفاده از لشکر مطالبه گری که یکی از راههای علاج مشکلات کشور است، بر بسیاری از مشکلات فرهنگی موجود در جامعه فائق آمد و بر بی تفاوت بودن در جامعه پایان داد.

در این جلسه دکتر روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه آذربایجان نیز بر ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها تاکید نموده و از نحوه عملکرد شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت برق منطقه ای آذربایجان ابراز خشنودی و قدردانی کرد.

دکتر میلانی همچنین پیشنهاد داد تا با هماهنگی های لازم نسبت به ادغام شوراها اعم از "اقامه نماز" و "عفاف و حجاب" با شورای "امر به معروف و نهی از منکر" در دستگاههای اداری اقداماتی انجام داد تا کارها به صورت منسجم صورت گرفته و ضمن پرهیز از کارهای موازی، بتوان عملکرد مطلوبتری را شاهد بود.

در پایان این جلسه، احکام اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت برق منطقه ای آذربایجان که با امضای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیم اعضاء شد. 

 

  



 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/11/06   تعداد بازدید 487     https://azrec.co.ir/blog/u/20200  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض