شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

بازدید استاندار اردبیل از طرح توسعه پست ۶۳ کیلوولت شهرستان بیله سوار

دکتر اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در راس هیئتی، از پروژه طرح افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرستان بیله‌سوار بازدید کرد.

در این بازدید که همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت، دکتر ندایی معاون استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار، امام جمعه و تنی چند از مسئولین شهرستان بیله سوار وی را همراهی می‌کردند.

در این بازدید ابتدا مهندس غلامحسین خاندار معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، ضمن تشریح اهداف و ویژگی های این پست اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه این پست، هم اکنون ظرفیت آن از ۱۵ به ۳۰ مگاولت آمپر افزایش یافته است.

وی افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین، بویژه مشترکین صنعتی، خانگی و کشاورزی و در نهایت، افزایش رضایتمندی مشترکین را از مهمترین اهداف شرکت برق منطقه ای آذربایجان در احداث این پروژه اعلام کرد.

مهندس خاندار همچنین اصلاح پست از حالت فیوزی به پست با تجهیزات کامل حفاظتی را از دیگر ویژگی‌های پست بیله‌سوار قلمداد کرد.

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای آذربایجان هزینه افزایش ظرفیت پست مذکور را بالغ بر ۱۶.۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

دکتر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این بازدید ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر و سالروز میلاد باسعادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، طی سخنانی با اشاره به اهمیت صنعت برق در زیرساخت توسعه تمامی بخش‌ها، از تلاش دکتر میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و کلیه همکاران خدوم وی برای تامین مطمئن انرژی برق در استان اردبیل صمیمانه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که سایر پروژه‌های مهم در حال اجرای این شرکت در سطح استان نیز در موعد مقرر، تکمیل و راه‌اندازی شوند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/11/20   تعداد بازدید 464     https://azrec.co.ir/blog/u/20197  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض