شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

برگزاری برنامه های گلگشت و کوهپیمایی خانوادگی برای کارکنان شرکت برق منطقه ای آذربایجان

همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، شرکت برق منطقه آذربایجان برنامه گلگشت خانوادگی و کوهپیمایی عمومی برای کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار کرد.

این برنامه‌ها از سوی باشگاه فرهنگی ، ورزشی و رفاهی و با مصوبه شورای فرهنگی شرکت و با هدف رشد و توسعه سلامتی و ایجاد شور و نشاط ورزشی در بین خانواه های کارکنان ترتیب یافت.

برنامه اول تحت عنوان "گلگشت خانوادگی" روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه در محل پارک "شمیم پایداری" تبریز ترتیب یافت و بالغ بر ۲۲۵ نفر ( ۶۴ خانواده) در این برنامه مفرح مشارکت کردند.

در این برنامه، حجت الاسلام ساسانی امام جماعت شرکت برق منطقه ای آذربایجان پیرامون دهه مبارکه فجر و نقش بی بدیل مردم به رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، به ایراد سخنرانی پرداخت.

شرکت کنندگان در ادامه این برنامه، به صورت پیاده روی از تجهیزات نظامی دفاع مقدس مستقر در پارک شمیم پایداری بازدید کردند.

در برنامه دیگری تحت عنوان "کوهپیمایی عمومی و خانوادگی کارکنان شرکت برق منطقه آذربایجان" نیز بیش از ۳۳۰ نفر (۱۰۵ خانواده) از همکاران و اعضای خانواده آنان به همراه دکتر میلانی مدیر عامل و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه مشارکت کردند.

شرکت کنندگان در این برنامه، ابتدا در محل "تپه پرچم" مجموعه ائل گلی تبریز جمع شده و با حمل پلاکاردهایی در خصوص گرامیداشت دهه مبارک فجر، به پیاده روی و ورزش صبحگاهی پرداختند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/11/25   تعداد بازدید 582     https://azrec.co.ir/blog/u/20192  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض