شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با چهل و سومین هفته از پویش #هر هفته- الف- ب- ایران و با حضور وزیر نیرو صورت گرفت:
 بهره‌برداری از3 پروژه برق رسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با ۳۷ میلیارد تومان هزینه

در هفته چهل و سوم پویش مردمی #هر هفته- الف به- ایران ، سه پروژه شرکت برق منطقه آذربایجان با مجموع ۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
 در مراسم ویدئو کنفرانسی بهره برداری از این پروژه ها که پیش از ظهر روز سه شنبه ۱۲ اسفند همزمان با بهره‌برداری از دهها طرح آب و برق وزارت نیرو در استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، گیلان و فارس برگزار شد، دکتر روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با ارائه گزارشی،  افزایش ظرفیت پست 132/20 کیلوولت مرند یک، افزایش ظرفیت پست 132/20 کیلوولت فارفار مرند، و افزایش ظرفیت پست 132/20 کیلوولت گلستان تبریز را از جمله سه پروژه این شرکت بیان نمود.
 وی میزان سرمایه‌گذاری برای احداث و راه اندازی این پروژه ها را بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ظرفیت پستهای مرند یک از ۲۵ مگاولت آمپر به ۴۰ ، فارفار مرند از ۱۲/5 مگاولت آمپر به ۲۵ و مجموع ظرفیت پست گلستان تبریز نیز از ۸۰ مگاولت آمپر به ۱۰۰ مگاولت آمپر افزایش یافته است. مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان افزایش تقاضای بار، بارگیری بهینه از ظرفیت ترانس ها به ویژه در زمان پیک بار، کاهش افت ولتاژ مشترکین، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و نوسازی ترانس‌های این پست ها را از جمله اهداف شرکت در احداث و راه‌اندازی آنها قلمداد نمود.
گفتنی است طی این مراسم، ده‌ها پروژه آب و برق در استان‌های همدان، کرمانشاه، گیلان، فارس و آذربایجان شرقی با مجموع ۵۸۳ میلیارد تومان با فرمان دکتر اردکانیان وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.  

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/12/12   تعداد بازدید 536     https://azrec.co.ir/blog/u/20189  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض