شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در آخرین جلسه شورای معاونین و مشاورین در سال ۹۹ توسط مدیر عامل شرکت برای سال ۱۴۰۰ تاکید شد:

اولویت بندی برای اجرای پروژه ها، آمادگی همه جانبه فنی در قبال پیک تابستان و انتخابات پیش رو و انجام فعالیت‌های فرهنگی پیرامون اصلاح الگوی مصرف

آخرین جلسه شورای معاونین و مشاورین شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۹۹ با هدف ارائه گزارش عملکرد معاونت ها در سال ۹۹ و برنامه های سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه دو ساعته که در سالن جلسات شرکت ترتیب یافت، ابتدا معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات، مهمترین بخش‌های عملکردی خود را تشریح کرد . برنامه ریزی بودجه یکسال گذشته، اجرای برنامه های مدیریت مصرف و باردر تابستان و زمستان، پیشبرد برنامه های تحقیقاتی و برنامه ریزی ارتقاء سیستم های رایانه ای واتوماسیون اداری و همچنین برگزاری تعداد ۲۳۵ جلسه ویدئو کنفرانسی در طول سال ۹۹ از اهم این برنامه ها بود.

معاون بهره برداری نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بهره برداری از خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع ، ارتقاء رویت پذیری اطلاعات پست ها و مناطق از ۳۸ درصد به ۹۸ درصدرا نیز از جمله نقاط قوت اقدامات صورت گرفته بیان نمود.

در ادامه معاون طرح و توسعه با تشریح اقدامات صورت گرفته ، به اجرا و درحال اجرا بودن ۱۱۳ پروژه مهم شرکت توسط این معاونت نیز اشاره کرد . وی همچنین به برنامه های این معاونت در سال جدید نیز به تفصیل اشاره کرد.

معاون مالی و پشتیبانی نیز ضمن بیان اقدامات شرکت در خصوص انجام مناقصات ، پرداخت مبالغ قراردادی پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص هزینه های جاری و سرمایه ای و ... به برگزاری ۱۳۲ مناقصه در طول سال ۹۹ نیز به عنوان یکی از نقاطقوت کارهای صورت گرفته اشاره کرد.

معاون منابع انسانی نیز در تشریح عملکرد یکساله این معاونت با اشاره به کارهای صورت گرفته در ارزیابی سالانه جشنواره شهید رجایی ، در تدوین برنامه ده گانه استرتژی، مسیر تعالی و چشم انداز شرکت تا افق سال ۱۴۰۵ و ارتقاءشاخص های بهره وری اشاره کرد و موضوع تبدیل احکام همکاران "قرارداد انجام کار مشخص و کارگران دائم" را نیز به عنوان یک اقدام مهم قلمداد نمود.

در پایان، مدیر دفتر روابط عمومی نیز با ارائه گزارش تصویری از عملکرد این دفتر در یک سال گذشته را ارائه نمود که این گزارش تصویری ، بخش عمده ای از فعالیت های این دفتر بخصوص برنامه های افتتاح در قالب پویش" هرهفته_ الف_ب_ایران" و برنامه های فرهنگی عبور از پیک بار تابستان و زمستان را در بر می گرفت.

دکتر افشین روشن میلانی مدیر عامل، پس از استماع گزارش عملکرد و برنامه‌های معاونین و مدیران شرکت، طی سخنانی سال ۹۹ را سالی پر فراز و نشیب در کنار اپیدمی ویروس کرونا قلمداد کرد که شاهد پیک تابستان، مشکلات تامین بار زمستان، اجرای پروژه‌ها، مشکلات تامین منابع برای پرداخت‌های جاری و ... بوده‌اند. وی در این خصوص، از همت و کوشش تمامی همکاران قدردانی کرده و اظهار داشت: در سال آتی در کنار مسائل فنی، در مسائل اداری، ساختار، سازمانی سیستم های مالی و حقوقی تمرکز بیشتری انجام می‌گیرد.

وی یادآوری نمود که با استراتژی هایی که در حال آماده سازی می باشند، تمامی معاونین و مدیران گزارشات و فعالیت‌های خود را در راستای تحقق این استراتژیها به کار خواهند بست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ادامه سخنان خود معاونت برنامه‌ریزی را موظف به ارائه اولویت‌بندی دقیق پروژه‌ها با توجه به محدودیت مالی برای سال آتی کرد.

دکتر میلانی همچنین با توجه به پیک بار تابستان سال ۱۴۰۰ و همچنین برگزاری انتخابات پیش رو، به اهمیت این دو مقوله مهم برای کشورمان اشاره کرد و خواستار آمادگی همه جانبه همکاران برای این دو موزه مهم در سال آینده شد.

وی در پایان سخنان خود، بر فعالیت های تبلیغی و فرهنگی پیرامون مدیریت و اصلاح الگوی مصرف در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/12/17   تعداد بازدید 444     https://azrec.co.ir/blog/u/20186  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض