شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از آخرین جلسه کمیته تحقیقات شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۹۹

جلسه "کمیته تحقیقات" شرکت برق منطقه ای آذربایجان با بررسی اختراع یکی از همکاران و نیز بررسی طرح ارائه شده توسط یکی از اساتید دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.

در این جلسه که به عنوان آخرین جلسه کمیته تحقیقات شرکت در سال ۹۹ ترتیب یافت، دکتر میلانی مدیر عامل و اعضای کمیته و سایر مدعوین حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، کلیات و اهداف پروژه پیشنهادی دکتر خوشخو استاد دانشگاه صنعتی ‌سهند درخصوص گذراندن فرصت مطالعاتی در شرکت برق منطقه ای آذربایجان تحت عنوان "ارائه الگوریتم ارزیابی زمان حقیقی پایداری ولتاژ دینامیکی شبکه برق آذربایجان با استفاده از اطلاعات اندازه گیری شده توسط SCADA و WAMS " توسط وی ارائه گردید که که کلیات موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه، طرح پیشنهادی مهندس غلامحسین جعفری از کارکنان امور انتقال استان اردبیل تحت عنوان "سیستم هوشمند هشدار دهنده فیدرها، سلول‌ها، اتاق‌ها و امنیت محیط کار" که خرداد ماه سال ۹۹ ثبت اختراع گردیده است، مطرح شد و پس از ارائه خلاصه‌ای از طرح مزبور توسط وی، مقرر گردید این طرح جهت بررسی بیشتر و عملیاتی نمودن آن در یکی از پست های حوزه امور انتقال اردبیل، به معاونت بهره برداری ارجاع گردد.

بخش پایانی این جلسه، تجلیل از اساتید و اعضای کمیته تحقیقات شرکت از جمله آقایان دکتر سید حسین حسینی، دکتر ضیاءالدین دائی کوزه کنانی، دکتر علی عجمی، مهندس غلامحسین خاندار، دکتر رسول اسماعیل زاده و خانم مهندس حمیده اسکندری بود که در عرصه فعالیتهای علمی و تحقیقاتی شرکت با حضور مستمر در جلسات و داوری پروژه های تحقیقاتی و ... مشارکت فعال داشته اند، با اعطای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه آذربایجان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/12/18   تعداد بازدید 463     https://azrec.co.ir/blog/u/20185  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض