شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت ۲۲ اسفند "روز بزرگداشت مقام شهدا" انجام گرفت:

دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با خانواده معظم تعدادی از شهدای والامقام این شرکت

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به مناسبت "روز بزرگداشت مقام شهدا" با خانواده معظم پنج شهید والامقام همکار این شرکت در شهرهای تبریز، مهاباد و میاندوآب دیدار کرد.

دکتر روشن میلانی به همراهی معاون منابع انسانی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت با حضور در منزل خانواده شهید محمد علی میرزا محمدی بنیادی در تبریز، شهیدان ابوبکر باربد، عبدالله پرخو و مصطفی حاجی احمدی در مهاباد و شهید جانعلی محمدیان در میاندوآب، ضمن قرائت فاتحه به روح پر فتوح این شهدای والامقام، با آنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان در این دیدارها گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی به ارزشهای مذهبی و ملی است.

وی ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی خانواده های مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمتگزاران و مسئولین دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان تکریم شهدا و خانواده شهدا را به عنوان یک وظیفه برای آحاد جامعه قلمداد کرد.

در این دیدارها خانواده‌های معزز شهدا ضمن قدردانی از انجام این دیدار، نقطه نظرات خود را پیرامون خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه بیان داشتند.

در پایان این دیدارهای جداگانه که به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط منازل شهدا ترتیب یافت، از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان لوح سپاس و هدایایی به خانواده های معظم این شهدا تقدیم شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/12/24   تعداد بازدید 474     https://azrec.co.ir/blog/u/20183  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض