شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

نشست "مدیریت دانش" با حضور مدیران دوره‌های قبلی دیسپاچینگ منطقه شمالغرب

به منظور بررسی و مرور روشهای کنترل و بهره‌برداری شبکه در شرایط و محدودیت های دوران مختلف و انتقال تجربیات، نشست صمیمانه ای با حضور مدیران پیشین ، دیسپاچینگ شمالغرب (منطقه آذربایجان) برگزار شد.

در این نشست که با دعوت امور دیسپاچینگ و مخابرات و با هماهنگی دفتر "مدیریت استراتژیک و بهره وری" در سالن جلسات شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، مهندس امجدی مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات و مهندس سید مهدی زاده رئیس اداره بهره برداری دیسپاچینگ منطقه، توضیحاتی پیرامون شرایط فعلی کنترل و بهره برداری شبکه و محدودیت ها و اقدامات اخیر انجام شده در خصوص توسعه و افزایش قابلیت اطمینان سیستم اسکادا و شبکه انتقال و فوق توزیع ارائه نمودند.

در ادامه، روش های کنترل و بهره برداری شبکه در دوران مختلف و شرایط و محدودیت های ویژه ای که شبکه و مرکز دیسپاچینگ در دوره‌های مختلف با آنها مواجه بوده، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تجربیات مدیران دوره‌های قبلی امور دیسپاچینگ در مواجهه با چنین شرایطی در سال های قبل از سوی مدیران سابق ارائه و به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین بر کاهش ریسک بهره برداری سیستم اسکادا و شبکه برق و نیز برنامه‌ریزی اقدامات دقیق منطبق با دستورالعمل های موجود تاکید گردید.

بازدید از بخشهای مختلف مرکز دیسپاچینگ منطقه، پایان بخش این نشست بود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1399/12/27   تعداد بازدید 526     https://azrec.co.ir/blog/u/20176  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض