شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولین نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرکت‌های صنعت برق آذربایجان شرقی با حضور فرمانده حوزه بسیج شرکت توانیر

اولین نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرکت های صنعت برق استان آذربایجان شرقی در سال جدید، با حضور مهندس مجتبی علیرضا پور فرمانده حوزه بسیج شرکت توانیر برگزار شد.
 در این نشست که بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا مهندس رستمی نوشهر سرپرست پایگاه مقاومت شهید باکری برق منطقه ای آذربایجان ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه در سال گذشته را تشریح کرد.
 وی گفت: شرکت برق منطقه ای آذربایجان بر اساس اهداف و آرمان های بسیج، یک مسیر تعالی برای پایگاه بسیج شرکت در سال جدید در نظر گرفته که علاوه بر اهداف کلی و متعالی بسیج، تقویت حضور در فضای مجازی و حضور موثر در گروه های جهادی از جمله این اهداف می باشد.
 در این نشست مهندس علیرضا پور فرمانده حوزه بسیج شرکت توانیر نیز طی سخنانی با اشاره به کلام امیرالمومنین(ع): "اوصیکم بتقوی الله ونظم امرکم" ، به رابطه نظم و تقوا در بسیج تاکید کرد و گفت: بسیج شجره طیبه است و ما باید این ابعاد و اهداف بسیج را همواره مدنظر قرار داده و از آن صیانت کنیم.
 وی در ادامه، به برنامه‌ریزی برای ایفای نقش بسیج مجموعه صنعت برق کشور در ایام پیک بار تابستان و محدودیت‌های احتمالی تولید برق در زمستان سال ۱۴۰۰ اشاره کرده و در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم تکریم مراجعین و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم در دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات صنعت برق کشور تاکید کرد و این امر را موجب دلگرمی بیش از پیش هموطنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد نمود.
 در پایان این جلسه، همچنین هر یک از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز ضمن بیان دیدگاهها و عملکرد حوزه بسیج شرکت متبوع خود، به برنامه‌های سال جدید نیز اشاره کردند.
 پس از پایان این نشست،  فرمانده بسیج شرکت توانیر به همراه سایر مسئولین حاضر در در جلسه، در محل یادمان شهدای والامقام شرکت برق منطقه ای آذربایجان حضور یافته و به روح پر فتوح این عزیزان و کلیه شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم با قرائت فاتحه، ادای احترام کردند. 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/01/18   تعداد بازدید 685     https://azrec.co.ir/blog/u/20169  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض