شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه "کمیته مدیریت عملکرد" شرکت برق منطقه ای آذربایجان

پیرامون نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه "تسما"

 اولین جلسه کمیته مدیریت عملکرد شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال جدید، با هدف ارائه آخرین گزارش آماده سازی ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه "تسما" و بررسی فرآیندهای جشنواره شهید رجایی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که در دفتر معاونت برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت ترتیب یافت، ابتدا گزارش عملکرد ارزیابی کارکنان با نرم افزار سامانه مدیریت عملکرد (تسما) و مشکلات موجود در فرآیند خود ارزیابی به خصوص در معیارهای تخصصی ارزیابی که در حال حاضر مبتنی بر شرح وظایف است، توضیحاتی ارائه شد .

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر، اعضای کمیته در خصوص نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان به خصوص در حوزه های تخصصی، راهکارها و توضیحاتی ارائه نموده و بر لزوم جدیت مدیران در استفاده از ابزار ارزیابی عملکرد در کیفیت انجام وظایف همکاران تاکید نمودند.

به گفته مهندس محسن برنجی دبیر "کمیته مدیریت عملکرد" شرکت برق منطقه آذربایجان، در این جلسه همچنین پس از تصمیم گیری هایی پیرامون فرایند خود ارزیابی، به دفتر مدیریت استراتژیک شرکت نیز ماموریت داده شد تا نسبت به تهیه گزارش تحلیلی ارزیابی عملکرد کارکنان پس از پایان ارزیابی اقدام نموده و راهکارهای لازم در خصوص بهبود فرآیند ارزیابی عملکرد برای سال ۱۴۰۰ را ارائه نمایند.

وی افزود: در این جلسه همچنین برخی فرایند های مهم جشنواره شهید رجایی سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/01/23   تعداد بازدید 452     https://azrec.co.ir/blog/u/20167  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض