شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 با حضور مسئولین ذیربط شرکت توانیر و شرکت های ۱۶ گانه برق منطقه‌ای سراسر کشور برگزار شد:

 جلسه ویدئو کنفرانسی "هم اندیشی ظرفیت‌ها و تکالیف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مرتبط با بخش برق"

   جلسه ویدئو کنفرانسی "هم اندیشی ظرفیت‌ها و تکالیف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مرتبط با بخش برق" با حضور مسئولین ذیربط شرکت توانیر و شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی که در راستای اجرای ظرفیت‌ها و تکالیف مرتبط با بخش برق در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور ترتیب یافت، دکتر رجبی مشهدی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و دکتر عباس زاده مدیرکل دفتر بودجه و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت توانیر پیرامون ظرفیت‌ها و تکالیف مذکور، توضیحاتی ارائه نمودند.

مدیر دفتر بودجه شرکت برق منطقه ای آذربایجان اعلام کرد: این جلسه در راستای هم اندیشی و توضیحات در ارتباط با بندهایی از قانون مذکور در بخش برق که شرایط جدیدی دارند و نیز به منظور آشنایی و آگاهی کامل از این شرایط واستفاده حداکثری از ظرفیت های قانون مذکور تشکیل شد.

وی افزود: این جلسه به درخواست مسئولین شرکت های برق منطقه ای و با هماهنگی شرکت توانیر صورت پذیرفته و در آن، با توضیحات دکتر رجبی مشهدی و دکتر عباس زاده برخی ظرفیتها و تکالیف سال جاری برای صنعت برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گفتنی است در این جلسه از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، دکتر میلانی مدیرعامل، خانم اسکندری معاون برنامه ریزی و آقایان قرار خسروشاهی معاون مالی و پشتیبانی و عبدحافظ مدیر امور مالی و ذیحساب و خانم علیائی مدیر دفتر بودجه شرکت حضور داشتند. 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/02/04   تعداد بازدید 610     https://azrec.co.ir/blog/u/20160  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض