شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اطلاعیه فوری

انا لله و انا الیه راجعون
باردیگر کشور داغدار تلاشگرانی شد که جان خود را برای خدمت به مردم در طبق اخلاص نهادند و برای آسایش مردم لحظه ای از پای نمی نشینند.
 به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می رساند در عصرگاه روز دوشنبه 13 اردیبهشت سال ۱۴00 تعداد 6 نفر از کارکنان خدوم سیمبان اداره برق کرمان برای رفع مشکل قطعی شبکه برق در منطقه گلباف کرمان حاضر شدند .
این گروه که در پی حادثه آسیب به شبکه برق با دهان روزه و لبان تشنه به منطقه اعزام شدند ، به فوریت و با تجهیزات ایمنی در یک گروه کامل بر بلندای تیرهای برق منطقه رفتند و با همتی جانانه رفع پارگی سیم های برق و اتصال آن به شبکه سراسری برق را آغاز نمودند.
 اما در کمال تاسف سیلی مجدد به یکباره وارد منطقه عملیاتی شده و با شکسته شدن تیرهای برق ،6 نفر از همکاران برق در حال کاربه همراه خودروهای بالابر گرفتار سیلاب شدند.
اما با وجود تلاش تیم های امدادی و حلال احمر متاسفانه پیکر بی جان این عزیزان در ساعات آغازین امروز دوشنبه مصادف با شهادت مولای متقیان امیر المومنین علی (ع) پیدا شد. این عزیزان به تبعیت از خصلت مولا علی (ع)‌ برای رفع گرفتاری مردم سیل زده شبانه دل به سیلاب حادثه زدند که با این حادثه ، شهر کرمان را که هنوز، داغ سردار دلها را بر دل دارد بر داغی تازه نشاند و همه را در ماتم فروبرد.
ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به مردم شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار صنعت برق کشور،‌برای این عزیزان ، علو درجات عالیه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان
 
 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/02/14   تعداد بازدید 574     https://azrec.co.ir/blog/u/20156  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض