شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details
در هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران صورت گرفت؛

بهره‌برداری از طرح‌هاي ملي صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری ۱۳۴۵ میلیارد تومان/ شبکه برق ۵۶۰ روستا بهسازی شد

طرح‌هاي ملي صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری ۱۳۴۵ میلیارد تومان، همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت "رضا اردکانیان" وزیر نیرو با بهره‌برداری از طرح‌های ملي صنعت برق در کشور، قطار پویش #هرهفته_الف_ب_ایران را به ایستگاه ششم خود در سال جاری رساند.
بر اساس این گزارش، مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران (دیسپاچینگ ملی جدید کشور) با اعتباری بالغ بر ۱۱۴۵ میلیارد تومان با دستور وزیر نیرو افتتاح شد. همچنین، طرح‌های جهادی بهسازی شبکه برق ۱۰ هزار روستا نیز که قرار است در سال ۱۴۰۰ با اعتبار سه هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد، در فاز اول شامل ۵۶۰ روستا برای ۷۰ هزار مشترک ساکن در استان‌های لرستان، مرکزی و فارس با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
بر این اساس، طرح تحویل ۲۰ هزار دستگاه مولد برق خورشیدی قابل حمل به ۲۰ هزار خانوار عشایر هم که مقرر شده در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی شود، در فاز اول سه هزار دستگاه به سه هزار خانوار عشایر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تحویل داده شد.
 
لینک خبر:
 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/02/22   تعداد بازدید 456     https://azrec.co.ir/blog/u/20153  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض