شرکت برق منطقه ای آذربایجان

شرکتهای محترم انتقال انرژی برق آذرخش هیراد نیرو صنایع آترین تبریز توزیع و انتقال آذر توان برق آذربایجان صنعت برق آراز - کامالون

موضوع : دعوت به مناقصه

 

          با سلام ، به این وسیله از آن شرکت در مناقصه محدود با شرایط و مشخصات ذیل دعوت به عمل آید  :

۱-    موضوع مناقصه : اجرای پروژه واریانت خط تکمداره آذر – ستارخان در محل تقاطع با بلوار آذربایجان

۲-    مدت اجرای کار : ۶ ماه

۳-    مناقصه گزار : شرکت برق منطقه ای آذربایجان

۴-  تضمین شرکت در مناقصه : تضمین شرکت در مناقصه فوق مبلغ  ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال
( پنج میلیون ریال ) می باشد که بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما که مدت اعتبار آن سه ماه بوده و قابل تمدید برای ۳ ماه دیگر می باشد و یا فیش واریز وجه نقد به حساب سیبا به شماره ۲۱۷۵۰۹۰۴۰۸۰۰۶ بانک ملی شعبه برق منطقه ای آذربایجان و در پاکت الف ارائه شود .

۵-  فروش اسناد مناقصه : اسناد مناقصه در ساعتهای اداری از تاریخ ۱۹/۱۱/۹۲ لغایت ۲۳/۱۱/۹۲ در مقابل واریز مبلغ یکصد هزار ریال و به حساب سیبا به شماره ۲۱۷۵۰۹۰۴۱۲۰۰۱ این شرکت نزد بانک ملی شعبه برق منطقه ای تبریز و ارائه فیش بانکی می باشد .

۶-  محل فروش اسناد : در تبریز خیابان ولیعصر خیابان نظامی خیابان قطران مجتمع فرهنگی ورزشی برق ساختمان مهمانکده طبقه چهارم اتاق ۴۰۲ خواهد بود .

۷-  در صورت عدم تمایل به شرکت در مناقصه مراتب را تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخه ۷/۱۲/۹۲ به امور تدارکات و قراردادهای این شرکت اعلام نمایند .

۸-  موعد تحویل پاکتهای پیشنهادی : پاکت پیشنهادی تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخه ۱۰/۱۲/۹۲ به دبیرخانه شرکت واقع در تبریز بلوار استاد شهریار جنب پارک باغلارباغی تحویل و رسید دریافت گردد .

۹-  موعد بازگشایی پاکتها : ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخه ۱۱/۱۲/۹۲ در امور تدارکات و قراردادها واقع در ولیعصر خیابان نظامی خیابان قطران مجتمع فرهنگی ورزشی برق ساختمان مهمانکده طبقه چهارم اتاق ۴۰۲ ، حضور نماینده پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پاکات آزاد است . 

لازم به توضیح است پیشنهادهای فاقد امضاء – مشروط – مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر در دعوتنامه واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است . م/۸/۱۱

 

 

جمشیدی

سرپرست امور تدارکات و قراردادها

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1392/11/16   تعداد بازدید 2015     https://azrec.co.ir/blog/u/22181  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض