شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه رسیدگی به اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شرکت برق منطقه ای آذربایجان در مجمع عمومی این شرکت

جلسه مجمع عمومی رسیدگی به بودجه سالیانه شرکت سهامی برق منطقه ای آذربایجان با حضور دکتر عباس زاده مدیرکل دفتر بودجه شرکت توانیر و دکتر روشن میلانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای آذربایجان و تنی چند از مسئولین ذیربط برگزار شد.

در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس میان شرکت توانیر و شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، همچنین دکتر کریمی فرد از معاونت هماهنگی انتقال و مهندس محبی از دفتر برنامه ریزی تلفیقی شرکت توانیر و نیز معاونین و مدیران ذیربط شرکت برق منطقه آذربایجان حضور داشتند.

ابتدا دکتر روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی از تلاش‌های موثر همکاران دفتر بودجه و تمامی واحدهایی که در تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی شرکت، این دفتر را همراهی و یاری نموده اند و همچنین از توجه ویژه دکتر عباس زاده مدیر کل دفتر بودجه شرکت توانیر و همکارانشان صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

سپس خانم علیائی مدیر دفتر بودجه شرکت برق منطقه ای آذربایجان، بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۰ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ این شرکت که به تصویب هیئت مدیره رسیده است را به نمایندگان شرکت توانیر (به عنوان نمایندگان مجمع عمومی) به تفصیل تشریح و ارائه نمود.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/08/01   تعداد بازدید 523     https://azrec.co.ir/blog/u/22547  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض