شرکت برق منطقه ای آذربایجان

برگزاری جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان

با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

سومین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور مدیرعامل و سایر اعضای کمیسیون و معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی نتایج ارزیابی جشنواره شهید رجایی و نیز ارزیابی داخلی وزارت نیرو و بررسی روند اقدامات کمیته های پنجگانه زیرمجموعه این کمیسیون ترتیب یافت، ابتدا مهندس برنجی مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری شرکت برق منطقه ای آذربایجان، گزارش جامعی از امتیازات جشنواره شهید رجایی در سال‌های اخیر را به تفکیک "محور" و "شاخص" و میزان رشد قابل قبول در امتیازات شاخص های "عمومی و اختصاصی" در ارزیابی سال ۱۳۹۹ ارائه نمود.

وی گفت: شرکت برق منطقه ای آذربایجان در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹، بالاترین امتیاز را در مقایسه با کلیه ارزیابی‌های سنوات قبل کسب کرده است.

در ادامه این جلسه، مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان توضیحاتی در خصوص گزارش مربوط به "شاخص بهره‌وری نیروی انسانی" ارائه نموده و با اشاره به کارسنجی صورت گرفته در کلیه واحدهای سازمانی، بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی و رویه مشخص در حوزه برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت تاکید کرد.

سپس مهندس حسنی خسروشاهی دبیر "کمیته هوشمند سازی و دولت الکترونیک"، گزارشی از عملکرد این کمیته پیرامون آخرین گزارش "معماری سازمانی تطبیقی" را بیان داشت.

در ادامه این جلسه، خانم قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رویه جدید انتخاب دستگاه اجرائی برتر در ارزیابی سال99را تشریح و با بیان امکان حضور مجازی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسات این کیمته ها ، بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد       کمیته های پنج گانه در کمیسیون توسعه مدیریت تاکید کرد.

در این جلسه همچنین دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از رشد قابل توجه شرکت برق منطقه ای آذربایجان در جشنواره شهید رجایی سال جاری و گزارش اقدامات مسیر تعالی ۱۴۰۵ ، از همکاری مدیران آموزش شرکت برق منطقه‌ای در ارتباط موثر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکر کرد. دکتر روشن میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز ضمن تبیین نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مطروحه بویژه جشنواره شهید رجایی، از تلاش‌های اعضای کمیسیون توسعه مدیریت شرکت و مباحث و رهنمودهای ارائه شده توسط نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قدردانی کرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/08/04   تعداد بازدید 436     https://azrec.co.ir/blog/u/22545  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض